جمعه 20 مهر 1403

به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری انتخاب شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری انتخاب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در هفته پژوهش و از سوی وزارت علوم غرفه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه انتخاب و معرفی شد. دانشگاه صنعتی امیرکبیر با 30 دستاورد فناورانه در بیستمین و سومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار حضور داشت که براساس ارزیابی‌های صورت...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در هفته پژوهش و از سوی وزارت علوم غرفه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیست و سومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه انتخاب و معرفی شد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر با 30 دستاورد فناورانه در بیستمین و سومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار حضور داشت که براساس ارزیابی‌های صورت گرفته غرفه این دانشگاه با کسب امتیاز عالی به عنوان یکی از غرفه‌های برتر این نمایشگاه انتخاب و معرفی شد.

غرفه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مساحتی بالغ بر 161 متر مربع طراحی شده است که در این غرفه 30 طرح و دستاورد فناورانه مربوط به دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز پژوهشی مختلف ارائه شد.

گفتنی است: انتخاب غرفه‌ها با توجه به معیار‌های حضور افراد مرتبط در غرفه‌ها (مسئولان و صاحبان فناوری ها)، غرفه سازی و غرفه آرایی، ارائه مناسب فناوری‌ها (بنر، بروشور، کارت ویزیت، کارتکس، سمعی و بصری)، مشارکت مراکز در ثبت فناوری‌ها در سامانه ایران تک هاب و شاخص TRL) و تعامل با بازدید کنندگان و متقاضیان فناوری صورت گرفته است.