شنبه 16 تیر 1403

به کار گرفتن شگرد شوماخر توسط فرستاپن

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به کار گرفتن شگرد شوماخر توسط فرستاپن

یک راننده پیشین فرمول یک می‌گوید که مکس فرستاپن هلندی شگرد میشائیل شوماخر را در پیست مسابقات به کار می‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، جانی هربرت، راننده انگلیسی پیشین فرمول یک درباره برخورد مکس فرستاپن و لاندو نوریس در گرندپری اتریش اظهارنظر کرد. این برخورد 6 دور قبل از پایان مسابقه اتفاق افتاد، به همین دلیل فرستاپن مجبور شد برای تعویض چرخ به پیت استاپ برود و نوریس از مسابقه کناره‌گیری کرد.

جانی هربرت گفت: حادثه تقصیر مکس بود. او یک مسابقه دهنده بسیار سرسخت است و شکست دادن او بسیار دشوار به نظر می‌رسد. او همه را می‌ترساند. همین امر در مورد لوئیس همیلتون صدق می‌کند. میشائیل شوماخر و آیرتون سنای فقید همیشه این کار را می‌کردند. نحوه مسابقه دادن مکس تا حد زیادی در کنار مایکل شوماخر تعیین می‌شود و رویکردش تغییر نخواهد کرد.

در گرندپری اتریش جورج راسل، راننده مرسدس با استفاده از اشتباه دو راننده ردبول و مک‌لارن توانست نخستین پیروزی فصل را کسب کند. در رده‌بندی انفرادی فرمول یک مکس فرستاپن از ردبول با 237 امتیاز صدرنشین است. لاندو نوریس (مک‌لارن - 156 امتیاز)، شارل لکلرک (فراری - 150 امتیاز)، کارلوس ساینس (فراری - 135 امتیاز) و سرخیو پرس (ر دبول - 118 امتیاز) در رده‌های دوم تا پنجم جای دارند.