دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

بوکایو ساکا:/ هرچقدر می‌خواهید روی من خطا کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بوکایو ساکا:/ هرچقدر می‌خواهید روی من خطا کنید!

بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، نگران خطاهای متوالی بازیکنان حریف روی خودش و تاثیر آن بر سلامتی‌اش نیست.

به گزارش "ورزش سه"، ساکا در چند فصل اخیر یکی از بازیکنان موثر و درخشان ترکیب میکل آرتتا در آرسنال بوده و نقش مهمی را در موفقیت به دست آمده توسط این تیم و حضور آنها در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کرده است.

آمار جالبی که این بازیکن 22 ساله از خود به جای گذاشته این است که در سال 2023 سومین بازیکنی بود که بیشترین تعداد خطاها در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روی او انجام شده بود و این موضوع باعث نگرانی مدیران آرسنال از تاثیر این خطاها روی سلامت او در طولانی مدت شده است.

ساکا در گفتگو با تلگراف در این باره اظهار داشت:«من واقعا نگران نیستم. هرگز سعی نمی‌کنم که چنین افکار منفی‌ای را در ذهنم نگه دارم چون در این صورت در دوئل‌ها با نگرانی ظاهر خواهم شد و این موضوع روی بازی من تاثیر می‌گذارد. من واقعاً از این نظر نگران نیستم.

دو موضوع مهم در این باره وجود دارد. اولی این است که مدافعان نمی‌توانند در تمام طول بازی این کار را انجام دهند. بالاخره با کارت زرد جریمه خواهند شد و به آن زمان است که باید دست از انجام این کار بردارند.

بار دوم هم این است که شما به عنوان یک بازیکن هجومی در تیم حضور دارید تا گل بزنید و موقعیت گل خلق کنید. بخشی از این کار معطوف به این است که بتوانید مدافعان را شکست دهید و آنها هم تلاش می‌کنند که جلوی شما را بگیرند. یکی از راه‌های متوقف کردن شما این است که خطا کنند ما شما نمی‌توانید فقط به خاطر یک خطا پنهان شوید و تلاش نکنید چون شما برای انجام همین کار در تیم هستید.»

بوکایو ساکا:/ هرچقدر می‌خواهید روی من خطا کنید! 2