دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

بیانات مهم رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
بیانات مهم رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران

رهبر انقلاب فرمودند: ما امروز در زمینه‌ی پزشکی، در زمینه‌ی سلامت با همه‌ی گرفتاری‌هایی که وجود دارد، با همه‌ی تحریم‌ها، جزو پیشتازان هستیم در منطقه‌ی خودمان که شاید نظیری نداشته باشد، مسئله‌ی پزشکی ما در دنیا هم جزو موارد برجسته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

ایشان در این دیدار فرمودند: یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم فرصت برای خودش درست میکند. این توصیه‌ی همیشگی است. یک نمونه‌اش همین مسئله‌ی تسلیحات است. پیشرفت‌های تسلیحاتی دشمنان را متعجب کرد، ایران در بحبوحه‌ی تحریم بتواند سلاح پیشرفته آن هم با این تعداد به وجود بیاورد؟ بله میتواند. بیشتر از این هم میتواند، بهتر از این هم میتواند. ان‌شاء‌الله پیشرفته‌تر از این هم میتواند.

رهبری فرمودند: فقط هم سلاح نیست، حالا سلاح خودش را نشان داد یک جا، در خیلی زمینه‌ها همین جور است. ما امروز در زمینه‌ی پزشکی، در زمینه‌ی سلامت با همه‌ی گرفتاری‌هایی که وجود دارد، با همه‌ی تحریم‌ها، جزو پیشتازان هستیم در منطقه‌ی خودمان که شاید نظیری نداشته باشد، مسئله‌ی پزشکی ما در دنیا هم جزو موارد برجسته است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899070