یک‌شنبه 6 آبان 1403

بیانیه بارسا: یک ستاره دیگر جراحی شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بیانیه بارسا: یک ستاره دیگر جراحی شد

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای از موفق بودن عمل جراحی مارکوس آلونسو خبر داد ولی زمان بازگشت او به میادین را اعلام نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس آلونسو بعد از ماه‌ها دست و پنجه نرم کردن با آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر در روزهای گذشته برای عمل جراحی به فرانسه رفته بود.

باشگاه بارسلونا دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای رسمی از انجام عمل جراحی و موفقیت آمیز بودنش خبر داد ولی اشاره‌ای نکرد که آلونسو احتمالا از چه زمانی می‌تواند بار دیگر برای بارسا بازی کند.

در بیانیه باشگاه بارسلونا چنین آمده است:" مارکوس آلونسو امروز از ناحیه کمر جراحی شد. جراحی توسط دکتر آملی لژلیس و تحت نظر تیم پزشکی باشگاه بارسلونا انجام شد. محل انجام این عمل کلینیک ورزشی مرینیاک در شهر بوردوی فرانسه بود. آلونسو در حال حاضر بستری است و شرایط او در دوران نقاهت و ریکاوری زمان بازگشتش به میادین را مشخص خواهد کرد".

اشاره بارسلونا به اینکه عمل جراحی توسط دکتر امیلی لژلیس انجام شده جالب است چرا که ماه پیش همین پزشک مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسا را جراحی کرده بود.

با اینکه در بیانیه بارسلونا زمان بازگشت آلونسو به شرایط بدنی او موکول شده ولی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند او به مدت دو ماه قادر به بازی کردن نخواهد بود. آ اس می‌گوید آلونسو 12 بازی تیمش را از دست خواهد داد.

بیانیه بارسا: یک ستاره دیگر جراحی شد 2