شنبه 29 اردیبهشت 1403

بیانیه 8000 مداح بسیجی در محکومیت فیلم «عنکبوت مقدس»

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بیانیه 8000 مداح بسیجی در محکومیت فیلم «عنکبوت مقدس»

8000 نفر از مداحان بسیجی در محکومیت سازندگان و برخورد قاطع با حامیان داخلی فیلم عنکبوت مقدس بیانیه ای را صادر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 8000 نفر از مداحان بسیجی در محکومیت سازندگان و برخورد قاطع با حامیان داخلی فیلم عنکبوت مقدس بیانیه ای را صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است:«یُرِیدُونَ لِیُطفِئُوا نُورَ اللَهِ بِأَفوَاهِهِم وَاللَهُ مُتِمُ نُورِهِ وَلَو کَرِهَ الکَافِرُونَ

می‌خواهند نور خدا را با دهان‌هایشان خاموش کنند، در حالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند.

بار دیگر مزدوران و برنامه نویسان استکبار جهانی و مهره های دست نشانده داخلی و خارجی آنان با ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس و با طراحی جنگ نرم و فرهنگی به اعتقادات میلیون ها مسلمان و شیعه توهین کرده و به ساحت مقدس و صحن و سرای نورانی امام مهربانی ها، علی بن موسی الرضا (ع) بی احترامی کردند.

عنکبوت مقدس نه تنها توهین به بارگاه قدسی ثامن الحجج (ع) نیست بلکه توهین به اسلام و تمام ادیان الهی است. لذا وظیفه تمام مسلمین و دوستداران آن امام همام است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت کنند.

سازمان بسیج مداحان در این بیانیه ضمن اعلام انزجار 8000 نفر از بسیجیان مداح سراسر کشور از این حرکت شنیع و موهن، با مطالبه از نهاد های مربوط اعم از وزارت ارشاد، وزارت امورخارجه و تمام دستگاه‌های ذی ربط در پاسخ قاطع و فوری به این اقدام توهین آمیز، درخواست محاکمه، ممنوع التصویری و برکناری از هر نوع اجرا در رسانه ملی برای توهین‌کنندگان، حامیان و خائنان به ساحت مقدس و منور آن امام الرئوف علیه آلاف التحیه والثناء هستند.»

آهو تو را شناخت و نشناخت دشمنت / گاه آدمی به مرتبه حیوان نمی رسد /

از کینه نمک به حرامان روزگار / آسیب و لطمه ای به نمکدان نمی رسد / از نانجیبی خدا زده کوچکترین گزند / بر ساحت مقدس سلطان نمی رسد»

انتهای پیام /