جمعه 8 تیر 1403

بیرانوند ترسید / خون هواداران پرسپولیس به جوش آمد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
بیرانوند ترسید / خون هواداران پرسپولیس به جوش آمد

خبرها حاکی از آنست که بیرانوند پشیمان و خواستار بازگشت به پرسپولیس شده اما ظاهرا این بار بستر حضور دوباره او در جمع سرخ‌ها فراهم نیست. خبرها حاکی از آنست که بیرانوند پشیمان و خواستار بازگشت به پرسپولیس شده اما ظاهرا این بار بستر حضور دوباره او در جمع سرخ‌ها فراهم نیست. به گزارش عرشه آنلاین، اتفاق خبرساز هفته گذشته فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس بود. به این ترتیب داستان هر تابستان...

خبرها حاکی از آنست که بیرانوند پشیمان و خواستار بازگشت به پرسپولیس شده اما ظاهرا این بار بستر حضور دوباره او در جمع سرخ‌ها فراهم نیست.

به گزارش عرشه آنلاین، اتفاق خبرساز هفته گذشته فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس بود. به این ترتیب داستان هر تابستان او تکرار شد و البته این بار موج غیرقابل توصیفی از خشم و عصبانیت هواداران را به‌دنبال آورد؛ چنان که خود بیرانوند هم شگفت‌زده شد و پرسید: «چرا این همه دارم فحش می‌خورم؟» همزمان باشگاه پرسپولیس هم موضوع را پیگیری کرد، چرا که عقیده داشت فسخ بیرو قانونی نیست و این بازیکن باید محروم شود.

نمی‌دانیم در این پرونده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما مجموعه شرایط طوری بود که بیرو کمی ترسیده و برخی منابع می‌گویند خواهان بازگشت به پرسپولیس شده است. فارغ از اینکه این اخبار چقدر دقیق است و چه اتفاقی رخ خواهد داد، هر آدمی باید بداند مدام نمی‌تواند ناز کند. بالاخره یک‌بار طرف مقابل خسته می‌شود و می‌گوید آقا کلا نخواستیم!

منبع: همشهری هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

بیرانوند ترسید / خون هواداران پرسپولیس به جوش آمد 2