دوشنبه 16 مهر 1403

بیرانوند: 20 میلیارد جریمه را به پرسپولیس نمی‌دهم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
بیرانوند: 20 میلیارد جریمه را به پرسپولیس نمی‌دهم
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور پس از شکست مقابل فولاد اظهار کرد: از همه هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنم. به تیم فولاد هم تبریک می‌گویم. پس از چند بازی خارج از خانه، باید برای دیدار‌های خانگی نیز شخصیت به دست آوریم. باید مانند دیدار‌های خارج از خانه، در تبریز هم با قلب‌مان بازی کنیم. متاسفانه هنوز این اتفاق برای ما نیفتاده و صدرنشینی را از دست دادیم.

او افزود: در 3 دیدار از 7 بازی 10 نفره شدیم که 2 بازی از آنها در تبریز بوده است. امیدوارم هرچه سریع‌تر بازیکنان به این نتیجه برسند که شخصیت بردن جلوی هواداران خود را به دست بیاوریم و اتفاقات خوبی بیفتد. هنوز هیچ چیزی تمام نشده است. قبل از گل اول فولاد نتوانستیم به دلیل تمرکز نداشتن از دو سه موقعیت خوب خود استفاده کنیم. روی بدشانسی 10 نفره شدیم. در نیمه دوم نیز با وجود 10 نفره شدن، نسبت به فولاد سرتر بودیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم.

دروازه‌بان تراکتور تصریح کرد: به هر حال شرایط سخت است. تیم‌هایی که به تبریز می‌آیند، بهترین بازی خود را مقابل تراکتور انجام می‌دهند. شاید برای کم گل خوردن به زمین بیایند، اما وقتی یک گل می‌زنند دفاعی بازی می‌کنند. امیدوارم از بازی خارج از خانه بعدی مقابل گل‌گهر بتوانیم یک استارت خوبی بزنیم.

بیرانوند درباره دلیل واکنش ضعیف خود روی گل اول فولاد، گفت: تیم ما خیلی خوب بازی می‌کرد و سرتر از فولاد بود، اما پس از 10 نفره شدن، مقداری ذهن بازیکنان خراب شد. در همان لحظه نیز گل خوردیم، اما در نهایت نتوانستیم مقابل هواداران خود سربلند باشیم که از آنها معذرت‌خواهی می‌کنم. قطعا این بازیکنان در بازی‌های بعدی جبران می‌کنند تا دل هواداران شاد شود.

او درباره داوری این بازی تصریح کرد: نمی‌توانیم به داوری اعتراض کنیم. هر اتفاقی درون محوطه بیفتد، VAR بررسی می‌کند. داوران با وجود این سیستم قضاوت خیلی خوبی انجام می‌دهند.

دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور درباره حکم کمیته وضعیت علیه خودش گفت: فقط می‌خواهم بگویم نه تنها 20 میلیارد را نمی‌دهم بلکه 5 میلیاردی که هیئت مدیره پرسپولیس از من بابت اضافه کردن الحاقیه قرارداد، شیرینی گرفت را نیز پس می‌گیرم. زیاد هم ادامه بدهند ویدیوی آن بیرون می‌آید.