جمعه 15 تیر 1403

بیرق‌های عزای سیدالشهدا در حرم امام حسین (ع) نصب می‌شوند + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بیرق‌های عزای سیدالشهدا در حرم امام حسین (ع) نصب می‌شوند + فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، تمهیدات برای ماه محرم الحرام با نصب پرچم‌ها و کتیبه‌های سیاه عزا آغاز شد که برای گرامیداشت مناسبتی است که فرشتگان آسمان بر آن می‌گریند و چشمان پیامبر و اهل بیت ایشان (علیهم السلام) را اشکبار می‌کند. 70 کتیبه عزاداری با ابعاد (5 متر × یک متر و نیم) در میان پرچم‌های مذکور نصب خواهند شد. علاوه بر این، اشکال دیگری از پارچه نوشته‌های عزا بر روی...

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، تمهیدات برای ماه محرم الحرام با نصب پرچم‌ها و کتیبه‌های سیاه عزا آغاز شد که برای گرامیداشت مناسبتی است که فرشتگان آسمان بر آن می‌گریند و چشمان پیامبر و اهل بیت ایشان (علیهم السلام) را اشکبار می‌کند.

70 کتیبه عزاداری با ابعاد (5 متر × یک متر و نیم) در میان پرچم‌های مذکور نصب خواهند شد. علاوه بر این، اشکال دیگری از پارچه نوشته‌های عزا بر روی تیرهای چراغ برق آویخته خواهد شد و رنگ چراغ‌ها به قرمز تغییر خواهند یافت.

بین‌الحرمین نیز پس از این اقدامات سیاه پوش خواهد شد تا آماده میزبانی از عزاداران و آگاه کردن آن‌ها به عظمت این مصیبت شود و حلقه‌های عزاداری در دو حرم مطهر تکمیل شوند.