شنبه 6 مرداد 1403

امام حسین

امام حسین

خبرگزاری مهر

ایرانی ها و عراقی ها در عزاداری‌های ماه محرم میراث مشترک دارند، اما یکی از آیین هایی که شبیه بهم برگزار می شود مشعل گردانی است این آیین می تواند در قالب یک پرونده مشترک به ثبت جهانی برسد.

خبرگزاری میزان

مراسم ورود نمادین شبه کاروان حسینی به سرزمین کربلا عصر هشتمین روز محرم 1403 با حضور اقشار مختلف مردم از شهر‌های کشور از مرکز هیئت حسینی نوش آباد به طرف خیابان امام خمینی، بلوار ایثارگران، بلوار محرم و زمین خیمه‌گاه در این شهر برگزار شد.

وب‌گاه تابناک

عزاداری هندوها برای امام حسین (ع) در معبدی در پنجاب هندوستان

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز دوشنبه 25 تیر 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز دوشنبه 25 تیر 1403 ارائه شده است. دوشنبه, 25 تیر 1403(سرطان) - سال نهنگ /9 محرم 1446 ه. ق /26 حزیران 2335 رومی /15 ژوئیه 2024 م

خبرگزاری تسنیم

فرزندان زبیر نه‌تنها در ماجرای کربلا به یاری امام حسین (ع) نرفتند، بلکه حتی در برابر قیام‌های خونخواهانه آن حضرت ایستادگی می‌کردند. درنهایت هم با کشتن یاران مختار ثقفی، حمام خون به راه انداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

عزاداران حسینی سراسر ایران زمین را به خیمه بزرگ عاشقان سالار شهیدان تبدیل کرده اند. آداب و رسوم خاص عزاداری در مناطق مختلف کشورمان آمیخته با فرهنگ و جغرافیای خاص آن محیط است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

چون «یزید» و یزیدی‌ها را خوب نمی‌شناسیم، گاه و بیگاه در یافتن علت برای رفتار امام حسین (ع) هم درمی‌مانیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

چهاردهمین نشست بچه کتابخون‌ها با عنوان «قصه آن اتفاق بزرگ» امروز یکشنبه 24 تیر در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

6 اثر از انتشارات کتاب جمکران با موضوع عاشورا و واقعه کربلا همزمان با ایام عزاداری ماه محرم تجدید چاپ شدند.