جمعه 7 اردیبهشت 1403

امام حسین

امام حسین

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارگردان گفت: سال 87 ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت. وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به...

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خطیب نماز جمعه تهران گفت: جمعی از دانشگاهی‌ها در آمریکا در دانشگاهی در کالیفرنیا و فرانسه به حمایت از مظلومین غزه برخواسته‌اند و کشوری که به دروغ خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کند 100 نفر از این معترضین را دستگیر کرد. استاد برجسته روابط بین‌الملل در دانشگاه هاروارد می‌گوید آمریکا باید بپذیرد که نسل آمریکا نسلی است که به کلی تغییر کرده است معنای این حرف این است که بعد از حدود 200 روز...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان راهداری با بیان این‌که برای ایام اربعین با مشکل تامین ناوگان مواجه هستیم، گفت: این مشکل را از طریق واردات و استفاده از ظرفیت داخلی رفع می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شعبه‌ای از حرم سیدالشهدا (ع) است و این فضیلتی بزرگ است.

خبرگزاری تسنیم

فرازی از زیارت عاشورا گویای آن است که باید دید اول‌بار چه کسانی اساس ظلم و جور در حق اهل بیت وحی را بنا نهادند و جایگاهی که خداوند به واسطه پیامبرش به آن انوار مقدس بخشیده بود، سلب کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام سیدحسین مومنی گفت: نعمت به دو شکل ظاهری و باطنی به ما ارائه می‌شود که ولایت یکی از مصادیق نعمت باطنی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی امروز در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته در کنار «مسافر ری» و «طوفان شن» چند فیلم جدید همچون «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل»، «در مسیر بوستون»، «پایمردی» و «یک ثانیه» را تدارک دیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران افتخار دارد سرزمین خود را از دخالت آمریکا مصون نگه داشته و هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان کشور عبور کند در صورتی که برخی کشورهای منطقه حریم هوایی خود را در اختیار آمریکا قرار داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از پرستاران بیمارستان شهدای تجریش از امضای طومار استعفای دسته‌جمعی در این بیمارستان خبر دادند. تعدادی از پرستاران بیمارستان شهدای تجریش، طومار استعفای دسته‌جمعی امضا کردند. به گزارش عرشه آنلاین، تعدادی از پرستاران بیمارستان شهدای تجریش از امضای طومار استعفای دسته‌جمعی در این بیمارستان خبر دادند.