یک‌شنبه 15 مهر 1403

بیرو ناجی اشتباه مرگبار آلوز

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بیرو ناجی اشتباه مرگبار آلوز

ریکاردو آلوز در جریان بازی مقابل فولاد مرتکب اشتباه بزرگی شد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور تبریز در حالی که با یک گل از میهمان خود فولاد خوزستان پیش افتاده بود، روی صحنه خطای منجر به اخراج پوستونسکی گل مساوی را خورد و کمی بعد از شروع نیمه دوم دومین گل را هم دریافت کرد تا اصطلاحا در خانه کامبک خورده باشد.

در عین حال شاگردان اسکوچیچ شانس آوردند که دقایقی بعد گل سوم از خط دروازه آنها عبور نکرد تا تکلیف بازی به این زودی برایشان مشخص نشود. در دقیقه 60 بود که ریکاردو آلوز بعد از کنترل توپ در میانه زمین پاس رو به عقب انداخت اما همه مدافعان تراکتور از پاس او جاماندند و توپ به پریرا رسید. مهاجم فولاد بدون هیچ مزاحمتی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و فقط درخشش بیرانوند در این صحنه باعث شد خبری از چهارمین گل بازی نباشد.

چنین اشتباهی در چنین سطحی از بازیکنی مثل آلوز بعید بود. او یکی از امیدهای اصلی نتیجه گرفتن تراکتور در این بازی بوده اما نه تنها کار خاصی انجام نداده بلکه چیزی نمانده بود با اشتباه مرگبارش اوضاع را برای پرشورها بدتر کند.

ناگفته نماند ریکاردو آلوز در مدت حضورش در تراکتور جزو بهترین بازیکنان این تیم بوده و فصل جدید هم عملکرد خوبی در این تیم داشته و صرفا روی این صحنه نباید قضاوت شود منتها انتظارها از او بیشتر است.