شنبه 21 مهر 1403

بیش‌از یک تن انواع موادمخدر در زاهدان کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش‌از یک تن انواع موادمخدر در زاهدان کشف شد

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 قاچاقچی و کشف یک تن و 172کیلوگرم انواع مواد مخدر در زاهدان خبر داد.

سردار محمد قنبری روز شنبه در این‌باره اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر جابه جایی یک محموله موادمخدر توسط قاچاقچیان مسلح با 2 دستگاه پژو 405 در یکی از محورهای فرعی منتهی به شهر زاهدان بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیمهای عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر زاهدان به همراه چند تیم از یگان امداد ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان، محموله موادمخدر را ظهر روز گذشته شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تکاوران پلیس به محض ورود محموله موادمخدر به منطقه کمین در یک اقدام هماهنگ با قاچاقچیان درگیر که اعضای این باند پس از ساعتی درگیری تاب مقابله با آتش پرحجم پلیس را نیاوردند و به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه 2 قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از خودروها یک تن و 172 کیلو و 632 گرم موادمخدر شامل 924 کیلو و 182 گرم تریاک، 209 کیلو و 450 گرم حشیش، 39 کیلوگرم هروئین به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

*س_برچسب‌ها_س*