شنبه 9 تیر 1403

بیش از 2 میلیون نفر، میهمان حمل و نقل عمومی در روز جشن بزرگ غدیر

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بیش از 2 میلیون نفر، میهمان حمل و نقل عمومی در روز جشن بزرگ غدیر

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن رضایی ضمن ارائه گزارشی از خدمات انجام گرفته در حوزه حمل و نقل عمومی ویژه مراسم روز جشن عید غدیر، گفت: روز گذشته وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران اعم از مترو، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها مملو از دوست‌داران امیرالمومنین (علیه السلام) بود که خود را از نقاط مختلف شهر به مراسم باشکوه میهمانی غدیر رساندند. رضایی اظهار کرد: بیش از 1300 دستگاه اتوبوس و تاکسی...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن رضایی ضمن ارائه گزارشی از خدمات انجام گرفته در حوزه حمل و نقل عمومی ویژه مراسم روز جشن عید غدیر، گفت: روز گذشته وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران اعم از مترو، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها مملو از دوست‌داران امیرالمومنین (علیه السلام) بود که خود را از نقاط مختلف شهر به مراسم باشکوه میهمانی غدیر رساندند.

رضایی اظهار کرد: بیش از 1300 دستگاه اتوبوس و تاکسی از ساعات آغازین روز جشن تا پاسی از نیمه‌شب گذشته، به میهمانان جشن غدیر خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی نمودند.

وی افزود: شرکت متروی تهران نیز تا ساعت 23:00 میزبان بیش از 1 میلیون و 800 هزار نفر مسافری بود که از نقاط مختلف خود را به جشن می‌رساندند.

رضایی خاطرنشان کرد: حوزه حمل و نقل عمومی شهر تهران با افتخار و بصورت کاملا رایگان، امسال نیز مانند سال‌های گذشته خدمات ویژه برای جا‌به‌جایی شهروندان عزیز ارائه کرد.