یک‌شنبه 15 مهر 1403

بیش از 200 برنامه در هفته بسیج در زاهدان اجراء می شود / افتتاح 40 پایگاه مقاومت بسیج

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بیش از 200 برنامه در هفته بسیج در زاهدان اجراء می شود / افتتاح 40 پایگاه مقاومت بسیج

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: در هفته بسیج امسال 242 عنوان برنامه در سطح شهرستان زاهدان اجراء خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون محمد رضا نخعی، فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: در هفته بسیج امسال در سطح ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان 242 عنوان برنامه با کمک بسیجیان و حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و رده های اقشاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه، دیدار و سرکشی از 52 خانواده شهید از اولویت های برنامه های این هفته است افزود: تهیه و توزیع 2 هزار بسته کمک معیشتی، لوازم التحریر، پک های بهداشتی و پوشاک به نیازمندان، برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محله ای در سطوح مختلف اقشار بسیج، افتتاح 40 پایگاه مقاومت در سطح محلات، ادارت و اقشار از دیگر برنامه های محوری سپاه ناحیه ویژه زاهدان در طول هفته بسیج است.

نخعی بیان کرد: یکی از کارهای جهادی ناحیه مقاومت بسیج زاهدان در این هفته طرح آب رسانی به روستای منزلاب که در سه فاز طراحی شده که دو فاز آن آماده بهره برداری و است.

وی برگزاری یادواره های شهداء، برگزاری 45 نشست روشنگری با هدف جهاد تبیین و بصیرت افزایی بسیجیان، برگزاری 19 کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح محلات، برگزاری 8 کارگاه عفاف وحجاب و کارگاه های مادرانه، همزانه و دذخترانه در سطح پایگاه های بسیج خواهر در سطح شهر زاهدان را از دیگر برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان زاهدان برشمرد.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: ویزیت رایگان در 9 مرحله در طول هفته در مناطق کم برخوردار شهر زاهدان، اهدای خون توسط بسیجیان در 6 مرحله، نشست کارگاه یک روزه سواد رسانه ای در خصوص مسائل امنیتی، گشت های محله محور در سطح شهر زاهدان با 180 گشت محله محور، برگزاری محافل انس با قرآن در سطح مساجد، برپایی 20 میز خدمت در سطح شهر زاهدان و همایش بزرگ ده ها هزار نفری از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در زاهدان است.

انتهای پیام /