دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

بیمارستان میلاد بیرجند ملکی می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بیمارستان میلاد بیرجند ملکی می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر جمعه در شورای توسعه و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از محل تبصره 18 و 16 بالغ بر هزار میلیارد تومان تسهیلات تزریق شده است. وی با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه تعاون، کار و رفاه اقدامات خوبی در استان انجام شده است، اظهار کرد: تعهد اشتغال این استان در سال جاری 11...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر جمعه در شورای توسعه و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از محل تبصره 18 و 16 بالغ بر هزار میلیارد تومان تسهیلات تزریق شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه تعاون، کار و رفاه اقدامات خوبی در استان انجام شده است، اظهار کرد: تعهد اشتغال این استان در سال جاری 11 هزار و 30 نفر بوده که تاکنون 10 هزار و 779 فرصت شغلی ثبت و در استان راستی آزمایی شده است.

مرتضوی بیان کرد: طرح‌های اشتغال در دست بررسی، بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد که انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای 19 مرکز را راه اندازی و 120 کارگاه با 600 حرفه آغاز کرده است، گفت: برنامه‌ریزی شده صندوق‌های تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌ها بالغ 10 هزار شغل در سطح استان ایجاد کنند که تسهیلاتی بسیاری در سطح استان پرداخت شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مطالبه‌های مردم استان در امر درمانی بیان کرد: بیمارستان میلاد بیرجند که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و 50 درصد جامعه کارگری استان را پوشش می‌دهد، تبدیل به بیمارستان ملکی خواهد شد تا مشکل مردم برطرف شود.