پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ربیعی گفت: تغییر ارزشی را می بینند، اما چون علت یابی نمی توانند بکنند، آن را توطئه می دانند. در حالی که بخشی از تغییرات ارزشی، جهانی و طبیعی است. بخشی از آن هم حاکی از سیاستهای خود ما است. آنچه که امروز می بینیم، نتیجه سیاستهایی است که خود ما اعمال کرده ایم.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است. کار بستر استقلال سیاسی، امنیتی و فرهنگی کشور را فراهم می‌کند و ما به همه کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است. کار بستر استقلال سیاسی، امنیتی و فرهنگی کشور را فراهم می‌کند و ما به همه کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: برای خانوارهای مشمول یارانه مادران دارای کودک شیرخوار که مشمول طرح یسنا هستند، پیامک ارسال می‌شود و اعتبار این طرح در حساب سرپرست خانوار مشمول شارژ شده که در قالب طرح کالابرگ قابل‌استفاده است. : برای خانوارهای مشمول یارانه مادران دارای کودک شیرخوار که مشمول طرح یسنا هستند، پیامک ارسال می‌شود و اعتبار این طرح در حساب سرپرست خانوار مشمول شارژ شده که در قالب طرح کالابرگ قابل‌استفاده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و همسو با شعار سال، مرکز حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید کشور راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماز جمعه این هفته تهران - 7 اردیبهشت ماه - به امامت آیت الله خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم هستند.

وب‌گاه فرارو

ربیعی با بیان این اعتقاد که بسیار تاکید کرده ایم که تغییر سبک زندگی که در خیابان می‌بینید، توطئه نیست، بلکه تغییر ارزش‌ها است، تصریح کرد: اینگلهارت هم مطالعه کرده و می‌گوید کل جوامع این تغییرات را دارند. در هر جامعه‌ای به شکلی است. تعطیلی جمعه و شنبه توطئه نیست بعد هم فضای مجازی را محل این توطئه تصور می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها، خوشحالی کارکنان برای کاهش ساعت کاری، تحت شعاع خبر کاهش حقوق و دستمزد آنها قرار گرفته است. این روزها، خوشحالی کارکنان برای کاهش ساعت کاری، تحت شعاع خبر کاهش حقوق و دستمزد آنها قرار گرفته است. به گزارش عرشه آنلاین، در تصویب کلیات لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری در مجلس، ساعات کار کارکنان دستگاه های اجرایی به 40 ساعت در هفته کاهش یافته است. اما مشکل در تبصره «4»...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی است که بخش عمده هزینه های مادران در دوران بارداری متمرکز بر چکاپ و آزمایشات تخصصی است اما طرح یسنا متمرکز بر تهیه اقلام خوراکی و بهداشتی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت سیزدهم در ادامه تلاش خود برای ارتقا امنیت غذایی مادران باردار و دارای فرزند زیر 2 سال مرحله دوم طرح یسنا را از پایان فروردین اجرا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: دولت سیزدهم در ادامه تلاش خود برای ارتقا امنیت غذایی مادران باردار و دارای فرزند زیر 2 سال مرحله دوم طرح یسنا را از پایان فروردین اجرا کرده است.

وب‌گاه گسترش

مهر شهاب الدین غندالی گفت: در افزایش حداقل حقوق بگیر از 80 به 106 هزار تومان حقوق بیش از 500 هزار معلم افزایش یافت که این موضوع نشان می دهد بیشترین آمار دریافت حداقل حقوق در وزارت آموزش و پرورش است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: طبق لایحه پیشنهادی وزارت کار برای اصلاح ماده 7 قانون کار، قراردادهای موقت بعد از 5 سال کار مستمر باید به قرارداد دائم تبدیل شود.