شنبه 29 اردیبهشت 1403

بی‌تفاوتی و ساده‌انگاری در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن به‌معنی ترک فریضه است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
بی‌تفاوتی و ساده‌انگاری در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن به‌معنی ترک فریضه است

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد در هشتمین اجلاس مسئولین کانون‌های مراکز استانها و واحدهای جامع بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این اجلاس با هدف انسجام بخشی سازمانی، شبکه سازی و آرایش عملیاتی و جهادی برای تبیین حقایق در همه عرصه های نیاز برگزار شده است.

هاشمی افزود: حکیم انقلاب اسلامی حکم جهاد می‌دهند و آن را فریضه ای قطعی و فوری اعلام می‌کنند لذا وجوب جهاد باید در رفتار من و شما نمایان گردد چرا که اگر دشمن تهاجم نکرده بود امام ما فرمان جهاد نمی‌دادند. اکنون باید ببینیم من و شمای استاد و مسئول انقلابی چه نقشی و تحرکی در مقابله با این تهاجم ترکیبی و همه جانبه دشمن داشته و داریم.

معاون آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: تهاجم ترکیبی دشمن را باید با اقدامات ترکیبی پاسخ داد باید تهاجم کرد نباید فقط دفاع کرد. استاد و نخبگان جامعه باید به اقدامات و الزامات تهاجم ترکیبی در مقابل دشمن مجهز شوند.

وی افزود: فراگرفتن الزامات و ساز و کارهای جنگ ترکیبی مهم ترین تجهیز برای مقابله با اقدامات رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دشمن است.

هاشمی ادامه داد: این اجلاس برای شناخت مختصات، میادین و شیوه های مقابله با جنگ شناختی و آرایش نخبگانی جهت تهاجم به دشمن در زمینه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است و بیشترین مسئولیت در تهاجم ترکیبی دشمن با نخبگان و اهل فکر است که من و شما هستیم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: القای شبهات و تهاجم در زمینه های مختلف ممکن است روزی به سپاه باشد، لحظه‌ای به الگوهای نظام و انقلاب اسلامی باشد، روزی به مولودهای انقلاب و به مسئولان باشد و یا به تحولات و اقدامات انقلابی دولت باشد، تا بتوانند امید را از بین ببرند، موفقیت ها را کم رنگ جلوه بدهند و با دروغ و فریب اذهان را تحت تاثیر قرار دهند لذا من و شما موظفیم جهاد کنیم

دکتر هاشمی افزود: انشاالله خروجی این اجلاس برنامه عملیاتی منسجم برای تهاجم هدفمند به اقدامات و تهاجم های ترکیبی دشمن باشد و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نگین نهضت استادی در کشور باید پیشران برای تحقق دغدغه‌های نایب حضرت ولی عصر در جهاد تبیین باشد بی‌تفاوتی و ساده انگاری در این تهاجم به معنی ترک فریضه است.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید جنگ ترکیبی جهاد تبیین بسیج اساتید این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است