پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بی‌توجه به فینال: انگلیسی‌ها خواهان ماندن ساوتگیت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بی‌توجه به فینال: انگلیسی‌ها خواهان ماندن ساوتگیت

اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد بدون توجه به فینال یورو 2024، گرت ساوتگیت را حفظ کند.

به گزارش "ورزش سه"، ممکن است ساوتگیت تصمیم بگیرد که زمان مناسبی برای رفتن پس از هشت سال هدایت تیم است، اما حال و هوای اطراف ساوتگیت و تیمش طی دو بازی گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

ساوتگیت پس از پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل سوئیس، مقابل هواداران انگلیس رقصید و گفت که امیدوار است پیروزی در نیمه‌نهایی مقابل هلند به شکل چشم‌گیری توسط هواداران جشن گرفته شود و همینطور هم شد.

او با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل تیم ملی هلند برای دومین بار پیاپی به فینال مسابقات یورو رسید و حالا به دنبال آن است که پس از ناکامی دور قبل قهرمانی را به دست بیاورد.

در دو بازی اخیر انتقادات کم شده‌اند و علاوه بر داشتن حمایت از بخش بزرگی از هواداران، اعتماد بازیکنان را هم با خود دارد. در آغاز مسابقات جود بلینگام گفته بود: «من باید بگویم که من همه چیزم در تیم ملی را به گرت مدیونم، فکر می‌کنم او کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. به نظرم او سرنوشت تیم ما را تغییر داده است، و این فقط در زمین نیست، بلکه می‌توانید فرهنگ و شخصیت تیم را نیز ببینید.»

حالا و پس از این اتفاقات، اتحادیه فوتبال انگلیس امیدوار است که بدون توجه به هر نتیجه‌ای که در فینال یکشنبه رخ خواهد داد، گرت ساوتگیت در تیم ملی بماند و سه شیرها را در جام جهانی 2026 هدایت کند.

بی‌توجه به فینال: انگلیسی‌ها خواهان ماندن ساوتگیت 2