سه‌شنبه 17 مهر 1403

بی‌خیال یونایتد، کسب و کار مگوایر سکه است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بی‌خیال یونایتد، کسب و کار مگوایر سکه است!

کسب و کار هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، در بازار مسکن سود سالانه قابل توجهی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، ممکن است در زمین بازی مشکل داشته باشد اما بر اساس آمار، شرکت املاک او در فصل 22-2021، 1.9 میلیون یورو سود کسب کرده است.

مدافع انگلیسی در یونایتد وضعیت مناسبی ندارد و گفته می‌شود این خرید 94 میلیون یورویی از لسترسیتی پس از 4 سال شاید اولدترافورد را ترک کند.

اما در حالی که او در دوران بازی خود با مشکلاتی روبرو بوده، بعد از افشای آخرین ارقام از ترازنامه شرکتش، جنبه تجاری زندگی او شکوفا شده است.

شرکت HM 5 Limited که مگوایر همراه مادرش در آن فعالیت دارد، در سال2021 به 4.5 میلیون یورو درآمد داشت که در سال 2022 به 6.2 میلیون یورو افزایش یافت.

شرکت مگوایر از افزایش قابل توجهی در سود و موفقیت برخوردار بوده است. در اولین صورت مالی در سال 2019، شرکت این بازیکن 529 هزار یورو درآمد داشت.

این بازیکن 30 ساله که در اولدترافورد 233 هزار یورو در هفته دستمزد می‌گیرد، همچنان کاپیتان یونایتد اما به زودی بازوبند را از دست می‌دهد و اریک تن هاخ برای انتخاب کاپیتان جدید تصمیم می‌گیرد.

پس از اینکه مگوایر در فصل گذشته به لیساندرو مارتینز، رافائل واران، ویکتور لیندلوف و حتی لوک شاو ترجح داده شد، برونو فرناندز کاپیتانی را برای بقیه فصل بر عهده گرفت.

بی‌خیال یونایتد، کسب و کار مگوایر سکه است! 2