شنبه 29 اردیبهشت 1403

بی‌سابقه: پیش به سوی لیگ‌ملت‌ها با یک لشکر غایب

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بی‌سابقه: پیش به سوی لیگ‌ملت‌ها با یک لشکر غایب

پس از اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی چندین بازیکن از حضور در تیم باز ماندند.

به چزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی برای حضور در لیگ ملتهای والیبال سی و یک نفر را به تیم ملی دعوت کرد ولی بر خلاف انتظار چندین بازیکن به دلایل مختلف از حضور در تیم ملی محروم شدند.

امیر غفور اولین نفر بود که با انتشار پیام خداحافظی از حضور در تیم ملی انصراف داد، هنوز چند روزی از خداحافظی غفور نگذشته بود که خبر آمد میلاد عبادی پور به دلایل شخصی و مصدومیت های جدید نمی‌تواند در لیگ ملتها حضور داشته باشد.

از دیگر بازیکنانی که دعوت شدند ولی نتوانستند در اردو حاضر شوند میتوان به علی اصغر مجرد سرعتی زن تیم اشاره کرد که البته او با اجازه از سرمربی تیم در اردوی تیم ملی غایب است، همچنین حدود دو هفته پیش محمد جواد معنوی نژاد به دلیل عدم هماهنگی با کادر فنی و قرارداد با تیم جاکارتا برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا از تیم ملی کنار گذاشته شد و حالا هم میثم صالحی و مسعود غلامی نیز به دلیل مصدومیت لیگ ملتهای والیبال را از دست دادند تا تیم ملی و بهروز عطایی با مشکل جایگزینی این بازیکنان مواجه شود.

در دهه های گذشته هیچ وقت همچنین مشکلی گریبان تیم ملی را نگرفته بود، حال باید دید بهروز عطایی چگونه با این مشکل کنار خواهد آمد.

گفته می‌شود کارشناسان والیبال زیادی پیش بینی نتایج خوبی را برای تیم ملی در لیگ ملتها متصور نیستند.