شنبه 12 خرداد 1403

اجتماعی وب‌گاه تابناک

اجتماعی وب‌گاه تابناک

آخرین آمار مبتلایان «کووید -19»/ قتل در جاده سوهانک / ماجرای زندگی یک ساله زنی با جسد مومیایی شوهرش / قصاص برای عامل قتل در آرایشگاه زنانه / اسیدپاشی به خاطر قهر همسر / قتل عام خانوادگی با شلیک‌های داماد / گازگرفتگی تماشاچیان در سالن تئاتر / اعتراف مرد هوسران به قتل فجیع زن باردار!/ دردسر طلب 15 هزاردلاری برای مرد طلافروش

در شرح وضعیت موجود همین بس که بدانیم «متاسفانه تعداد قابل توجهی از مادران باردار را به خاطر ابتلا به کووید 19 از دست داده‌ایم!» این را رییس کمیته علمی کشوری کرونا می‌گوید و در ادامه تاکید می‌کند که «پوشش واکسیناسیون زنان باردار با میانگین جامعه بسیار فاصله دارد». وضعیتی که این مقام مسئول تلاش می‌کند عاملش را هم توضیح دهد، اما به نظر همه ماجرا را نمی‌گوید.

افراد بالای 60 سال با توجه به گذشت زمان از تزریق دوز دوم، لازم است که برای تزریق دوز سوم اقدام کنند، چون ضروری است که ایمنی بدن این افراد را در سطح بالا نگه داریم. در ایران میزان بستری و فوت بیماران کووید 19 کاهش یافته و لازم است که همه جمعیت گروه هدف، واکسن کرونا را تزریق کنند.

کانون فرهنگی حقوقی تکریم زن و خانواده طی نامه سرگشاده‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی مراتب اعتراض و انتقاد خود را نسبت به سخنان اخیر نماینده مجلس در مورد ضرورت چندهمسری را اعلام کرد.

در 24 ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از 103 میلیون و 160 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از 5 هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید -19» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال 3386 تن از ایشان وخیم است.