یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه تابناک

ورزشی وب‌گاه تابناک

در بخشی از این حکم وکلای این مربی ادعا کرده‌اند که حقوق ماهیانه ویلموتس در تیم رجاکازابلانکای مراکش 20 هزار یورو معادل 240 هزار یورو در سال بوده است.

از شب گذشته برنامه های تلویزیونی و رادیویی برای کوبیدن ورزش و فوتبال بسیج شده اند تا حق مسلم آنها را ندهند. معاون بودجه سازمان صدا و سیما در شبکه خبر پا را فراتر گذاشته و علنا گفته که صداوسیما از فوتبال و وزارت ورزش طلبکار است!

یونس علی رحمتی 38 سال سن دارد و در دوران فوتبال خود برای تیم های مثل الریان و ام صلال بازی کرده است. او که به زبانهای انگلیسی، عربی و فارسی تسلط دارد، فصل قبل جایگزین موقت هالگریمسون ایسلندی شد

به این ترتیب غیر از هنرمندان زن و خانم‌های عادی طالب تغییر چهره، مردان بازیگر و یا حتی فوتبالیست ها و ورزشکاران نامدار هم دست به جراحی بینی زدند.

صفحه رسمی جام جهانی در فاصله 100 روز تا شروع این مسابقات، پوستری با تصویر 100 ستاره دنیای فوتبال منتشر کرد که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش از تیم ملی ایران هم در آن حضور دارند.

استقلال در اولین روز لیگ در خانه دو گل خورد و با همین نتیجه به رتبه آخر جدول لیگ برتر 22 رفت. شروعی تلخ و ناامید‌کننده با ساپینتو بعداز فصلی بدون شکست با مجیدی!