جمعه 15 تیر 1403

تازه 20 ماهه که آمدیم / اگر جواب پس دادنی پیش خدا باشد، شهردار و شورای شهر قبلی باید انجام دهند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تازه 20 ماهه که آمدیم / اگر جواب پس دادنی پیش خدا باشد، شهردار و شورای شهر قبلی باید انجام دهند

علیرضا زاکانی در واکنش به سخنان محسن هاشمی، رئیس سابق شورای شهر تهران به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: تازه 20 ماه است که آمدیم وی در ادامه اظهار داشت: ما تازه 20 ماهه که آمدیم و اگر جواب پس دادنی پیش خدا باشد، شهردار و شورای شهر قبلی باید انجام دهد. پیش‌تر محسن هاشمی خطاب به شهردار فعلی تهران گفته بود: صدای اعتراض واقعی از شورای شهر و شهردار هم شنیده نمی‌شود. شهردار به جای طرح...

علیرضا زاکانی در واکنش به سخنان محسن هاشمی، رئیس سابق شورای شهر تهران به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: تازه 20 ماه است که آمدیم

وی در ادامه اظهار داشت: ما تازه 20 ماهه که آمدیم و اگر جواب پس دادنی پیش خدا باشد، شهردار و شورای شهر قبلی باید انجام دهد.

پیش‌تر محسن هاشمی خطاب به شهردار فعلی تهران گفته بود: صدای اعتراض واقعی از شورای شهر و شهردار هم شنیده نمی‌شود. شهردار به جای طرح ریشه‌ای مشکل، در سیما ظاهر می‌شود و از دیوار ثابت بین واگن‌ها خبر می‌دهد که امنیت مسافران را هم دچار مشکل می‌کند و متاسفانه کورسویی که برای تامین قطار در اواخر سال گذشته پیدا شده بود، مجددا به خاموشی گرایید. دولت و انگار مدیریت شهرداری تامین قطار را در اولویت‌ها خود قرار نداده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: عوام‌فریبی نکنید، قطارها را به فوریت تامین کنید، مترو احتیاج به حداقل 1500 واگن دیگر برای خطوط 7 گانه و 150 ایستگاه افتتاح شده خود دارد. آدرس غلط ندهید. خداوند به دلیل آدرس غلط قطعا شما را نخواهد بخشید.

انتهای پیام /