چهارشنبه 4 مهر 1403

تام بردی در سانتیاگو برنابئو / ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تام بردی در سانتیاگو برنابئو / ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!

تام بردی، ستاره بزرگ فوتبال آمریکایی، برای تماشای ال‌کلاسیکو به مادرید آمده و مورد توجه فوتبال‌دوستان اسپانیایی قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در دنیای فوتبال خیلی‌ها ال‌کلاسیکو را مهم‌ترین دیدار فوتبالی فصل می‌دانند. رقابت جذاب غولهای فوتبال اسپانیا در سراسر دنیا هوادار دارد و صدها میلیون نفر برای تماشای آن پای تلویزیون می‌نشینند.

شهرت و محبوبیت ال‌کلاسیکو به حدی است که مشهورترین چهره‌های دنیا و از جمله ابرستاره‌های دیگر ورزش‌ها برای تماشای آن به اسپانیا می‌روند. تام بردی، اسطوره فوتبال آمریکایی امروز در شهر مادرید دیده شد و گفت برای تماشای دیدار رئال و بارسا به این شهر سفر کرده است.

کوارتربک سابق فوتبال آمریکایی که هفت بار فاتح سوپر بول شده است سوار بر یک اسکوتر برقی در خیابانهای شهر مادرید به حرکت درآمده و مورد توجه فوتبال‌دوستانی که در حال عزیمت به برنابئو برای دیدن ال‌کلاسیکو بودند شد.

در ویدیویی که تام بردی منتشر کرده جالب اینجا است که ابتدا مادریدی‌ها او را نمی‌شناسند، درحالیکه بردی در آمریکا از بسیاری از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال هم مشهورتر است. اما بعد از گذشت چند دقیقه چند هوادار متوجه می‌شوند که تام بردی مقابل آنها است و از این لحظه او با هجوم افرادی مواجه می‌شود که قصد دارند با ستاره بزرگ فوتبال آمریکایی سلفی بگیرند.

تام بردی در سانتیاگو برنابئو / ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد! 2
تام بردی در سانتیاگو برنابئو / ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد! 3