شنبه 22 اردیبهشت 1403

تاوارز: خوش شانس نبودیم و برد را از دست دادیم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تاوارز: خوش شانس نبودیم و برد را از دست دادیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ادسون تاوارز سرمربی برزیلی تیم صنعت نفت در پایان بازی با ذوب آهن در خصوص این بازی توضیح داد: نمی‌توانم بگویم از این تساوی خوشحال هستم، چرا که وقتی بازی را 2 بر صفر جلو هستید و با دو اشتباه در دقایق پایانی بازی به مساوی تبدیل می‌شود نباید از نتیجه تساوی خوشحال باشید. قطعاً اگر سه امتیاز را می‌توانستیم کسب کنیم سه پله در جدول بالاتر رفته و از منطقه...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ادسون تاوارز سرمربی برزیلی تیم صنعت نفت در پایان بازی با ذوب آهن در خصوص این بازی توضیح داد: نمی‌توانم بگویم از این تساوی خوشحال هستم، چرا که وقتی بازی را 2 بر صفر جلو هستید و با دو اشتباه در دقایق پایانی بازی به مساوی تبدیل می‌شود نباید از نتیجه تساوی خوشحال باشید. قطعاً اگر سه امتیاز را می‌توانستیم کسب کنیم سه پله در جدول بالاتر رفته و از منطقه خطر تا حدودی فاصله می‌گرفتیم. شب گذشته ما یکی از بازیکن‌های خود را برای این بازی از دست دادیم و تمام دیشب به این فکر می‌کردم که با وجود از دست دادن یک بازیکن باید دو تغییر در ترکیب تیم داشته باشم و به این فکر می‌کردم که با کمترین جابجایی تیم را مهیای بازی امروز کنم.

تاوارز در خصوص از دست دادن بازی عنوان کرد: می‌توانستیم در نیمه اول بازی را تمام کنیم، می‌توانستم یک بازیکن جوان را با تعویض معرفی کنم، بازیکنی که بعد از دومین تماس توپ گل دوم را بزند و اگر خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی صنعت نفت در مورد تعویض‌های تیمش اظهار داشت: زمانی که به اصفهان آمدیم خبردار شدیم یک بازیکن نمی‌تواند بازی کند، شیوه بازی را چیده بودیم و نمی‌توانستیم خود را با این تغییر هماهنگ کنیم.

او در پایان راجع به نتایج تیمش گفت: اگر به بازی‌های گذشته برگردیم، از 3 بازی قبلی 50 درصد امتیازات را گرفتیم و فکر می‌کنم نتایج بدی نبوده است، برای تیمی که در یازده بازی 6 امتیاز گرفت، کسب 4 امتیاز از 3 بازی بد نیست.

انتهای پیام /