شنبه 5 آبان 1403

تایید باشگاه لیگ برتری پای برگه جدایی چهار ستاره!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تایید باشگاه لیگ برتری پای برگه جدایی چهار ستاره!

تیم تازه لیگ برتری هندبال پلیمر خلیج فارس خرم آباد در یک اقدامی جالب خبر پیوستن چهار ملی پوش را از صفحه رسمی باشگاه حذف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با این اقدام خبر جدایی الله کرم استکی، علی رحیمی کازرونی، مهرداد صمصامی و محمد علی قاسمی چهار ملی پوش فصل قبل باشگاه نیروی زمینی ارتش که در روزهای اخیر در رسانه ها و فضای مجازی به شکل غیررسمی منتشر شده بود، به نوعی از سوی باشگاه نیز تایید شد و نماینده لرستان در لیگ سی و ششم از حضور این چهار هندبالیست بهره‌ای نخواهد برد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که عصر امروز ایرج سپهوند مدیرعامل باشگاه پلیمر با انتشار تصویری در استوری صفحه شخصی اینستاگرامش از شروع تمرینات این تیم در خانه هندبال شهر خرم‌آباد خبر داد‌.

در صورت ناکامی در جذب این ستاره ها، پلیمر فقط در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر هندبال موفق به جذب پرهام ایمانی سنگربان بومی شده است. ایمانی اصالتا اهل استان لرستان و شهر خرم‌آباد می‌باشد که همراه تیم ملی سال گذشته به مقام قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان آسیا و سومی رقابت‌های قهرمانی جهان در بخش هندبال ساحلی دست یافت.

با حضور مسلم کاظمی و علی شایسته در تمرینات تیم زغال سنگ طبس این دو ملی پوش لرستانی نیز با نماینده شهرشان به توافق نرسیده‌اند و آن‌ها نیز همچنان در جمع طبسی‌ها خواهند بود.

باشگاه پلیمر خلیج فارس لرستان که امسال به لیگ برتر صعود کرده، برخلاف شروع طوفانی در فصل نقل و انتقالات حالا با کمترین ستاره در ترکیب تیمش وارد فصل جدید خواهد شد.