یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

تا آخر برای قهرمانی می جنگیم؛/ چشمی: ساپینتو کاراکتری خاص و ستودنی دارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تا آخر برای قهرمانی می جنگیم؛/ چشمی: ساپینتو کاراکتری خاص و ستودنی دارد

روزبه چشمی تاکید کرد که آن ها تا روز آخر لیگ برای قهرمانی لیگ خواهند جنگید.

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی هافبک استقلال بعد از پیروزی سخت این تیم مقابل پارس جنوبی جم گفت: "بازی سختی بود و ما در طول هفته به خاطر نتیجه دربی تحت فشار بودیم. پارس جم خیلی خوب بازی کرد و ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم و طبیعی بود که اگر از آنها استفاده نکنیم بازی به مشکل بخورد. تیم آن ها جنگید و دوندگی زیادی داشت ولی باریکنان ما 120 دقیقه جنگیدند و دنبال برد بودند و خدا را شکر که توانستیم این مسابقه را ببریم و خسته نباشید به آن ها می گوییم."

ویدئو: 299206

چشمی درباره تغییرات به وجود آمده در بخش مدیریتی باشگاه استقلال نیز گفت: "مدیریت عوض شد و فکر می‌کنم که تا آخر فصل هم ماندگار باشند. امیدوارم که تغییراتی که در باشگاه انجام شده در تیم نیز دیده شود چون ما هنوز فرقی ندیدیم. تا چهار، پنج روز پیش مشخص نبود که ماندگار شوند ولی حالا که معلوم شده تا آخر فصل هستند، امیدوارم که از این هفته تغییر روند داشته باشیم و مشکلات تیم حل شود."

هافبک استقلال درباره هیجان بالای ساپینتو در طول بازی گفت: "فکر می‌کنم آقای ساپیتتو مثل بازیکنان که هیجان بازی و گل زدن را دارند، واقعا مثل یک بازیکن این صحنه‌ها را از لب خط نگاه می کند. همانقدری ما تحت فشار هستیم شرایط ایشان هم همینطور است. وقتی می بریم شاید بیشتر از بقیه خوشحال شود و موقعی که تحت فشار هستیم بیشتر از بازیکنان تحت فشار است و اینطور نیست که به عنوان مربی کنار باشد. ساپینتو کاراکتر خاصی دارد و ستودنی است. او صد درصد به قهرمانی امیدوار است. آن موقعی که هشت امتیاز عقب بودیم آقای ساپینتو گفت شما به کار خودتان ایمان داشته باشید، قطعا برمی‌گردیم و همینطور هم شد. الان هم همین است و ما تا لحظه آخر می‌جنگیم و امیدواریم تغییر و تحول در جدول به وجود بیاید."