جمعه 10 فروردین 1403

تبریز

تبریز

وب‌گاه فرارو

تصویر زیر از مسجد سپهسالار در سال 1325 است. مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد، این مسجد پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تبریز توضیحاتی درباره برکناری معاون رئیس مجلس پس از افشای ماجرای واگذاری‌های خودروهای شاسی بلندگیت ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مسجد سپهسالار در سال 1325 است. مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد، این مسجد پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آذربایجان شرقی به دلیل دارا بودن قلعه‌های متعدد یکی از نقاط بالقوه گردشگری ایران محسوب می‌شود، دژهایی که گواه اقتدار و تمدن ایرانیان مقیم این سرزمین در طول تاریخ است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با ورود بازیگران اصلی به نوار مرزی مشترک ترکیه و عراق دو فروند فانتوم نیز از پایگاه هوایی تبریز برخاستند و پالایشگاه کرکوک را مورد حمله قرار دادند تا حواس پدافند هوایی عراق را به این سمت جلب کند که تمرکزی روی نوار مرزی با ترکیه نداشته باشد که البته به هدف نیز رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی گفت: اگر انتخابات حزبی و با برنامه نباشد این مدل انتخابات را دوباره خواهیم داشت. ما پایگاه حزبی داریم و مردم می‌توانند عملکردمان را از حزب سوال کنند اما افرادی که پایگاه ندارند از کجا باید برنامه و اقداماتشان سوال شود؟

وب‌گاه ورزش سه

تمامی اعضای تیم فوتبال سپاهان باید با تمام توان و با ظرافتی مثال زدنی وظایف خود را با شروع دوباره مسابقات انجام بدهند و جایی برای اشتباه ندارند.

وب‌گاه ورزش سه

مرد باسابقه فوتبال تبریز در صنعت نفت آبادان به عنوان عضوی از کادرفنی در کنار فراز کمالوند خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

زمان‌بندی مسابقات لیگ برتر طوری است که آلومینیوم کمترین استراحت ممکن را تا بازی با استقلال دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شهرستان نور از بازداشت عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی و اراذل و اوباش تبر به دست خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال سپاهان در سال جدید با برنامه فشرده مسابقات مواجه شده و تا اوایل اردیبهشت باید میانگین هر 3 روز و نیم یکبار در رقابت های لیگ برتر به میدان برود.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال سپاهان در سال جدید با برنامه فشرده مسابقات مواجه شده و تا اوایل اردیبهشت باید میانگین هر 3 روز و نیم یکبار در رقابت‌های لیگ برتر به میدان برود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تبریز گفت: دولت سیزدهم از دستاوردهای خود می‌گوید، اما واقعیت‌های تلخ جامعه، گرانی و تورم، کوچک‌شدن سفره‌های مردم، بیکاری، نبود مسکن و... است.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره بسکتبال زنان: در صورتی که بچه‌ها ببینند تیمی وجود دارد رغبت و انگیزه‌شان برای حضور در آن تیم افزایش می‌یابد. مسئولان آذربایجان‌شرقی باید پیگیر باشند و اسپانسر پیدا کنند تا بازیکنان بسکتبال بتولنند برای تیم شهر خودشان بازی کنند.

وب‌گاه فرارو

برای تکرار رکورد‌های آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر، شاگردان جواد نکونم روز‌های سختی را در پیش دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از انجام چهار میلیون و 200 هزار تردد توسط ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی تا دوم فروردین خبر داد.