شنبه 31 شهریور 1403

تبریک خاص موناکو برای تولد 122سالگی رئال / دوباره بخوانید، این پیام درباره امباپه است! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تبریک خاص موناکو برای تولد 122سالگی رئال / دوباره بخوانید، این پیام درباره امباپه است! (عکس)

پیام تبریک موناکو به رئال مادرید بابت سالگرد تاسیس باشگاه اسپانیایی به دلیل اشاره‌ای ظریف به انتقال کیلیان امباپه به رئال، خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اکانت رسمی باشگاه موناکو در شبکه اجتماعی ایکس برای تبریک صد و بیست و دومین سالرد تاسیس باشگاه رئال مادرید پیامی منتشر کرد که بدون اینکه اشاره‌ای به نام یا اسم کیلیان امباپه داشته باشد، در واقع درباره امباپه است.

باشگاه رئال مادرید در حالی برای جشن گرفتن تولد 122 سالگی‌اش آماده می‌شود که مهم‌ترین موضوع این روزهای این باشگاه و دنیای فوتبال انتقال کیلیان امباپه به رئال در تابستان آینده است.

باشگاه موناکو از اولین باشگاه‌هایی بود که سالگرد تاسیس رئال مادرید را تبریک گفت. امباپه قرار است از پاری سن ژرمن راهی رئال شود اما او فوتبالش را از موناکو آغاز کرده است. باشگاه موناکو در پیام تبریک خود هیچ اشاره‌ای با تصویر یا اسم کیلیان نداشت اما در همان نگاه اول مشخص بود که این پیام در واقع درباره امباپه است.

پست باشگاه موناکو تصویری از چند بازیکن را به نمایش گذاشته که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو باشگاه رئال مادرید و موناکو را دارند. ستاره‌هایی مثل خامس رودریگز، فرناندو مورینتس و اورلین شوامنی.

موناکو برای اینکه برای کسی شکی باقی نماند که پیامش درباره امباپه است این جمله را هم به پست خود اضافه کرد:" برای بازیکنانی که در هر دو باشگاه بازی کرده بودند و بازیکنانی که خواهند آمد".

متن کامل پست تبریک موناکو برای سالگرد رئال از این قرار است:" هالا مادرید. برای بازیکنانی که در دو باشگاه بازی کرده بودند و بازیکنانی که خواهند آمد. تولد داستان غول‌آسایی 122 ساله مبارک رئال مادرید".

تبریک خاص موناکو برای تولد 122سالگی رئال / دوباره بخوانید، این پیام درباره امباپه است! (عکس) 2