شنبه 17 شهریور 1403

تبریک رئال به آلکاراس: مبارک، رئالی دو آتشه

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تبریک رئال به آلکاراس: مبارک، رئالی دو آتشه

باشگاه رئال مادرید قهرمانی لوکاس آلکاراس در ویمبلدون را به این ستاره دنیای تنیس که هوادار دوآتشه رئال است تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس آلکاراس، ستاره جوان تنیس اسپانیا، امروز در فینال ویمبلدون موفق شد با برتری در سه ست پیاپی حریف بزرگش نوواک جوکوویچ را شکست داده و به چهارمین قهرمانی گرنداسلم دست پیدا کند.

آلکاراس علاقه شدیدی به فوتبال دارد و بر کسی پوشیده نیست که او هوادار سرسخت رئال مادرید است. بارها تصاویر آلکاراس در ورزشگاه برنابئو در حال تماشای دیدارهای رئال منتشر شده و او با بسیاری از بازیکنان رئال مادرید رفاقت صمیمی دارد.

لوکا مودریچ برای تماشای مسابقه لوکاس آلکاراس در مرحله نیمه‌نهایی به عنوان مهمان ویژه او در کورت تنیس حضور داشت و سپس با حضور در محل تمرین این ستاره تنیس اسپانیای با او گفتگویی صمیمانه داشت.

رئال مادرید امروز بعد از قهرمانی آلکاراس در ویمبلدون خیلی زود بیانیه‌ای منتشر کرده و این قهرمانی را به او تبریک گفت.

در بیانیه باشگاه رئال چنین آمده: "کارلوس آلکاراس عزیز، قهرمانی و فتح چهارمین گرنداسلم مبارک. برای دومین بار کل اسپانیا و کل هواداران رئال مادرید به تو افتخار می‌کنند".

آلکاراس در نیمه‌نهایی ویمبلدون با صحبتهایی که درباره فینال یورو 2024 داشت سوژه شد. او به عنوان یک اسپانیایی تلویحا آرزو کرد که تیم ملی فوتبال کشورش با شکست انگلیس قهرمان یورو بشود. این حرفهای او با واکنش تماشاچی‌های انگلیسی مواجه شد و آنها آلکاراس را هو کردند.

تبریک رئال به آلکاراس: مبارک، رئالی دو آتشه 2