پنج‌شنبه 14 تیر 1403

تجاوز گروهی به یک دختر در خانه اجاره ای

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
تجاوز گروهی به یک دختر در خانه اجاره ای

بازداشت دو پسر به اتهام تعرض به یک دختر در خانه اجاره ای / داستان سرایی متهمان لو رفت روزنامه ایران نوشت: اوایل اردیبهشت دختر نوجوانی نزد پلیس رفت و از آزار و اذیت چند پسر جوان شکایت کرد. به دیدن یکی از دوستانم رفته بودم و زمانی که از خانه او بیرون آمدم به انتظار تاکسی ایستادم، اما در آنجا تاکسی گیرم نیامد. حتی درخواست خودروی اینترنتی دادم ولی بی‌فایده بود. 20 دقیقه‌ای منتظر ماندم ولی...

روزنامه ایران نوشت: اوایل اردیبهشت دختر نوجوانی نزد پلیس رفت و از آزار و اذیت چند پسر جوان شکایت کرد. به دیدن یکی از دوستانم رفته بودم و زمانی که از خانه او بیرون آمدم به انتظار تاکسی ایستادم، اما در آنجا تاکسی گیرم نیامد. حتی درخواست خودروی اینترنتی دادم ولی بی‌فایده بود. 20 دقیقه‌ای منتظر ماندم ولی خبری نشد که ناگهان دو پسر سوار بر خودروی ال90 جلوی پایم توقف کردند.

در ادامه نیز خانه‌ای که شاکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود شناسایی شد و بررسی‌ها نشان می‌داد که پسر جوانی با مدارک جعلی آن را برای ساعاتی اجاره کرده است. گرچه متهمان منکر تجاوز بودند و سناریوی دیگری را مطرح کردند اما تحقیقات پلیسی حکایت از ربودن دختر نوجوان و تجاوز به او دارد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

تجاوز گروهی به یک دختر در خانه اجاره ای 2