یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تجربه بالای تاتا مارتینو به اینتر میامی کمک می کند / استقبال ویژه بکام از سرمربی جدید تیمش

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تجربه بالای تاتا مارتینو به اینتر میامی کمک می کند / استقبال ویژه بکام از سرمربی جدید تیمش

دیوید بکام با استقبال از حضور تاتا مارتینو، تاکید کرد که این مربی می تواند با تجربه بالای خود اینتر میامی را متحول کند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینترمیامی سرانجام جراردو تاتا مارتینو را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد؛ این مربی 60 ساله جانشین فیل نویل شد که بعد از کسب نتایج ضعیف از هدایت اینتر میامی اخراج شده بود.

این مربی آرژانتینی پیش از این سابقه مربیگری در MLS را داشته است. او دو فصل سرمربی آتلانتا یونایتد بود و در فصل دوم حضورش روی نیمکت این تیم، قهرمانی MLS را به دست آورد و حالا امیدوار به تکرار این موفقیت با تیم پرستاره اینتر میامی است. این مربی اما کار سختی در پیش دارد چرا که تیمش در حال حاضر در قعر جدول رده بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد.

دیوید بکام، یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی، که اخراج فیل نویل را یکی از سخت ترین تصمیمات ممکن دانسته بود بعد از انتخاب تاتا مارتینو به عنوان جانشین وی ابراز اطمینان کرد که این مربی می تواند اینتر میامی را متحول کند.

او با استقبال از حضور تاتا در اینتر میامی گفت: "تاتا مارتینو یک چهره قابل احترام در فوتبال است و سابقه او گویای همه چیز است. ما مطمئن هستیم که تجربه بالای این مربی می تواند به ما کمک کند. هواداران اینتر میامی از حضور او هیجان زده هستند و همگی مشتاقانه منتظر شروع کار مارتینو هستیم."

خورخه مس، دیگر مالک باشگاه اینتر میامی نیز با بکام موافق است: "ما بسیار خوشحال هستیم که تاتا مارتینو را در کنار خود می بینیم و به او خوشامد می گوییم. احساس ما این است که تاتا می تواند اینتر میامی را در رسیدن به جاه طلبی هایش یاری کند. ما نسبت به موفقیت با این مربی خوشبین هستیم. تاتا در بالاترین سطوح کار کرده و تجربه او می تواند به کسب عناوین متعدد کمک کند."

تجربه بالای تاتا مارتینو به اینتر میامی کمک می کند / استقبال ویژه بکام از سرمربی جدید تیمش 2