جمعه 10 فروردین 1403

تحریم های آمریکا

تحریم های آمریکا

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشمند یک درصد دنیا معتقد است عوامل داخلی و خارجی که شامل تحریم بین‌المللی و داخلی است، موجب شده تا پژوهشگران برای نگاشتن مقاله در پایگاه استنادی و پژوهش های کاربردی با موانع زیادی رو به رو باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

10 چهره سیاسی در گپ و گفت با خبرگزاری خبرآنلاین به سوالاتی درباره بهترین و بدترین اتفاق سیاسی سال 1402 و البته عملکرد دولت و مجلس پرداخته اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: با ورود نقدینگی مردم به تولید به جای بازار ارز، طلا و سایر معاملات، مردم همه کاره اقتصاد می شوند، پول و اقتصاد در دست مردم است و دیگر تحریم اثری نخواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: تولید کشاورزی می تواند دنیا را به بازاری برای ما تبدیل کند، می گویند خراسان رضوی و مشهد درگیر کم آبی است اما خاک داریم.

وب‌گاه عصر ایران

از نظر کارشناسان شرکت کننده در وبینار، جمع بندی دولت در ایران این است که تحریم های آمریکا ماندنی است و رفع شدنی نیست و بنابراین باید زیرساخت‌ها و اقتصاد خود را به گونه‌ای بسازید تا بتوانید در برابر این نوع فشار اقتصادی مقاومت کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه هفت در بیانیه‌ای مدعی شد که «بشدت نگران» تصمیم احتمالی ایران برای «انتقال موشک‌های بالستیک و فناوری مرتبط به روسیه» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه هفت در بیانیه‌ای روز جمعه از ایران خواست به روسیه موشک‌های بالستیک و فناوری‌های مرتبط ندهد این درحالیست که تهران و مسکو بارها ادعای نقل و انتقال هرگونه سلاح برای استفاده در جنگ اوکراین را رد کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اسرائیل تاوان تحت فشار گذاشتن پاناما توسط آمریکا را می‌پردازد.

وب‌گاه عصر ایران

پیلی ادعا کرد که از ماه ژانویه تاکنون دستکم 6 کشتی با پرچم پاناما تحریم های آمریکا علیه ایران را نقض کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم صدایی تهران و پکن، زمینه را برای ارائه گمانه زنی هایی هموار کرده است. گروهی از ناظران از تعامل نزدیک دو بازیگر می گویند و گروهی دیگر از محدودیت های حاکم بر روابط این دو.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه داری آمریکا تحریم یک بانک اتریش را به دلیل ارتباط با روسیه مدنظر دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا در حال بررسی اعمال محدودیت‌های بیشتر در زمینه توسعه تراشه برای چین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت آمریکا در مسکو مدعی شد که در 48 ساعت آینده حمله‌هایی در پایتخت روسیه رخ خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نفت و نیروی پاکستان با تاکید بر تعهد کشورش به تکمیل خط لوله انتقال گاز ایران گفت: تحریم‌های آمریکا قابل اعمال بر این پروژه مشترک گازی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اداره کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین در واکنش به اتهامات مطرح شده درباره مرگ ناوالنی گفت: کرملین در مرگ مخالف پوتین بی تقصیر است.