یک‌شنبه 15 مهر 1403

تحقق شعار سال از مدارس و دانشگاه ها

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تحقق شعار سال از مدارس و دانشگاه ها

محمدرضا حسین نژاد با اشاره به اینکه موضوعات خلاقانه زمینه های پیشرفت کشور را به وجود می‌آورد، گفت: با ارائه موضوعات خلاقانه در تمام ابعاد، شاهد عدم وابستگی کشور به سایر کشورها خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در آیین بازگشایی حضوری مدارس مرکز استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه تحقق توسعه و پیشرفت از مسیر کسب دانش می گذرد، اظهار داشت: دانش آموزان با ارتقای دانش و کسب تجربه های مختلف در تمام ابعاد می توانند زمینه پیشرفت کشور را فراهم آورند.

وی با تاکید بر این نکته که موضوعات خلاقانه زمینه های پیشرفت کشور را به وجود می آورد، تصریح کرد: با ارائه موضوعات خلاقانه در تمام ابعاد، شاهد عدم وابستگی کشور به سایر کشورها خواهیم بود.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: در سالی که مزین به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است تحقق این شعار با یک حرکت تدریجی از مدارس، دانشگاه ها و با حضور فارغ التحصیلان محقق می شود، لذا رسالت هر سه گروه سنگین است.

وی یادگیری عمیق دانش و کسب تجربه را از رسالت های مهم دانش آموزان عنوان کرد و گفت: برای کسب دانش باید دنبال حل سوالات متعدد در حوزه های مختلف بود و این مهم از حوزه دانش آموزان آغاز می شود.

انتهای پیام /