شنبه 15 اردیبهشت 1403

تدسکو: به تیمم افتخار می کنم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تدسکو: به تیمم افتخار می کنم

دومینیکو تدسکو، سرمربی لایپزیگ، رویکرد تاکتیکی تیم خود برابر آتالانتا را توضیح داد که به آنها اجازه داد این تیم ایتالیایی را از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا حذف کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، در اولین دیدار از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، آتالانتا در خانه به دیدار لایپزیگ آلمان رفت و این تیم آلمانی بود که با دو گل به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

تدسکو در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: ما بسیار خوشحالیم که این آزمون بسیار دشوار را پشت سر گذاشتیم. به خوبی می‌دانستیم با چه تیم حرفه ای و خوبی روبرو هستیم، بنابراین ایده این بود که به دفاع برویم و نه به اندازه بازی اول فشار بیاوریم. روی بستن فضاهای آتالانتا و مسدود کردن جناحین این تیم کار کردیم. عملکرد خوبی در دفاع داشتیم و موقعیت‌هایی را روی ضد حمله خلق کردیم. من به تیمم افتخار می کنم. الان احساس خستگی میکنم! این یک داستان عالی برای لایپزیگ است و من فکر می کنم که ما در 180 دقیقه بازی مستحق صعود بودیم.

او در پایان گفت: می‌خواهم هواداران آتالانتا را ستایش کنم، زیرا حتی پس از سوت پایان بازی، آنها به تمجید عملکرد تیم خود ادامه دادند. وقتی چنین جوی وجود دارد، فوتبال را برای همه جالب تر و لذت بخش تر می‌کند.

انتهای پیام