شنبه 8 اردیبهشت 1403

ترافیک خودرویی در محورهای هراز و کندوان سنگین است

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودروها از جنوب به سمت شمال در 2 محور هراز و کندوان محدوده استان را سنگین توصیف کرد.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از آن جایی که ترافیک در این 2محور همچنان در حال افزایش است، ورود به این جاده از طرف تهران به سمت شمال تا کم شدن بار ترافیکی ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک خودروها از پلور تا بایجان محور هراز بسیار سنگین است، بیان داشت: در محور کندوان از تونل کندوان تا پل زنگوله و مرزن آباد ترافیک بسیار سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه به لحاظ آب و هوایی هم اکنون محورهای چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه بدون مداخلات جوی است، اظهار داشت: تردد خودروها در هر 2 مسیر رفت و برگشت محور سوادکوه عادی و روان در جریان است.

مرکز مدیریت راه های کشور نیز با هدف تسهیل در ترددهای خودرویی، طرح محدودیت های ترافیکی را از 23 اسفند پارسال تا 15 فروردین ماه جاری را در محورهای ارتباطی مازندران به اجرا گذاشته است.

برابر آمار، سالانه بیش از 500 میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که 11 درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.