یک‌شنبه 15 مهر 1403

تراکتور 1-2 فولاد خوزستان / کامبک شاگردان یحیی در تبریز + فیلم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تراکتور 1-2 فولاد خوزستان / کامبک شاگردان یحیی در تبریز + فیلم

در آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم فوتبال تراکتور و فولاد از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف هم رفتند که در پایان فولاد توانست از 10 نفره شدن تراکتور استفاده کند و با نتیجه 2 بر یک میزبانش را شکست دهد تا به رده چهارم جدول برسد.

ابتدا تومیسلاو اشترکالی در دقیقه 41 روی پاس در عمق دیدنی ایگور پوستونسکی موفق به گلزنی شد تا سرخ‌پوشان تبریزی با یک گل از حریف خود پیش بیفتند. مهاجم اهل کرواسی تراکتور در موقعیتی مشکوک به آفساید موفق به گلزنی شد، اما بعد از بررسی صحنه به کمک (VAR)، گل اشترکالی تایید شد. در حالی‌که امیر عرب‌براقی 4 دقیقه وقت تلف‌شده برای پایان نیمه نخست اعلام کرده بود، خطای ایگور پوستونسکی در دقیقه (3+45) باعث 2 اخطاره شدن او شد و هافبک کروات سرخ‌پوشان تبریزی از ترکیب تراکتور اخراج شد.

فولادی‌ها روی موقعیت ایجاد شده به‌واسطه خطای ایگور پوستونسکی صاحب موقعیت گلزنی شدند که توپ ارسالی سینا اسدبیگی با واکنش ضعیف علیرضا بیرانوند همراه شد و به محمد نادری برخورد کرد و در دقیقه (6+45) به گل تبدیل شد تا بازی با تساوی 1-1 در نیمه نخست به پایان برسد.

سرخ‌پوشان اهوازی بعد از گلزنی در واپسین دقایق نیمه اول، نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کردند و روی پاس مجتبی نجاریان، ساسان انصاری در دقیقه 54 موفق به گلزنی شد تا کامبک فولاد تکمیل شود و شاگردان یحیی گل‌محمدی با نتیجه 2 بر یک از حریف خود پیش افتادند.

در ادامه تلاش تراکتور 10 نفره برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا شاگردان یحیی گل محمدی 3 امتیاز ارزشمند را از تبریز تصاحب کنند و بالاتر از تراکتور 14 امتیازی شوند. تراکتور هم با 13 امتیاز پنجم است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو