یک‌شنبه 1 مهر 1403

تردد در تمام جاده‌های کردستان برقرار است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تردد در تمام جاده‌های کردستان برقرار است

رییس پلیس راه کردستان با اشاره به اینکه با وجود بارش شدید برف و باران تردد در جاده‌های کردستان برقرار است، گفت: محدودیت تردد تریلر در جاده‌های کردستان که از شامگاه گذشته اعلام شده بود، لغو و تردد برای آن‌ها برقرار شده است.

سرهنگ عیسی گوهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بدلیل بارش برف و سهولت ترافیک جاده‌ای از شامگاه گذشته تردد انواع کشنده و تریلر در سه محور دیواندره - سقز، سقز به بانه و سقز - سنندج و بالعکس ممنوع شد.

وی افزود: با همکاری مأموران پلیس راه و امدادگران جاده‌ای بار ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان کمتر شده و تردد در تمام جاده‌های استان برقرار است.

رئیس پلیس راه استان کردستان با تأکید بر اینکه به دلیل لغزندگی جاده‌های و شرایط نامساعد آب و هوایی شهروندان از سفرهای غیرضروری و تردد در جاده‌های استان خودداری کنند، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در سه محور سقز - بانه، دیواندره - سقز و سقز - سنندج با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

وی عنوان کرد: با توجه به بارندگی و وجود مه در محورهای مواصلاتی استان کردستان رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ گوهری تأکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های استان کردستان را دارند از همراه داشتن زنجیرچرخ، تجهیزات زمستانی، اطمینان از سالم بودن برف پاک کن و چراغ خودرو قبل از سفر مورد توجه قرار دهند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به کوهستاتی بودن اغلب محورهای مواصلاتی استان، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس از سوی رانندگان ضروری است.