دوشنبه 28 خرداد 1403

ترس اراکی‌ها از رقابت مثلث زهردار گل‌گهر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترس اراکی‌ها از رقابت مثلث زهردار گل‌گهر

سحرخیزان، زنده روح و تورس به ترتیب بهترین گلزنان سپاهان در لیگ بیست و سوم به شمار می‌روند.

به گزارش "ورزش‌سه"، این در شرایطی است که هر سه بازیکن در بازی جام حذفی هم و در جریان پیروزی 5 بر صفر اثرگذار ظاهر شدند؛ تورس مثل همیشه با پاس‌های دقیق و تماشایی‌اش و سحرخیران و زنده‌روح هم با گلزنی.

در حال حاضر سحرخیزان با 7 گل بهترین گلزن گل گهر به شمار می‌رود و پس از او هم زنده روح با 6 گل و سپس تورس با 5 گل زده قرار دارند. جالب اینکه زائرکاظمینی چهارمین گلزن برتر سرمه‌ای پوشان سیرجانی است که در پنجره زمستانی از ملوان به این تیم پیوست.

از مجموع 27 گل سرمه‌ای پوشان سیرجانی در این صفل 18 گل توسط این سه بازیکن به ثمر رسیده که به خوبی نشان دهنده نقش کلیدی آنها در موفقیتهای تیم اوزونیدیس است.

گل‌گهر در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر موفق به ثبت 27 گل شده که 18 گل را مثلث هجومی خطرناک این تیم ثبت کرده اند تا مشخص شود که در مصاف با آلومینیوم هم شانس این سه بازیکن برای باز کردن دروازه احمد گوهری بیشتر از سایر بازیکنان است.

علاوه بر این رقابت درون تیمی ای که میان سحرخیزان، زنده روح و تورس وجود دارد، سبب شده تا آنها در هر مسابقه برای بهبود آمار خود تلاش کنند و در مصاف با آلومینیوم اراک هم ماجرا غیر از این نخواهد بود. هر چند که تیمی سرسخت برابر آنها حضور دارد که به سادگی گل نمی‌خورد.

ترس اراکی‌ها از رقابت مثلث زهردار گل‌گهر 2