یک‌شنبه 15 مهر 1403

ترور‌های جنایتکارانه صهیونیست‌ها تاثیری در ادامه راه مقاومت ندارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ترور‌های جنایتکارانه صهیونیست‌ها تاثیری در ادامه راه مقاومت ندارد

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ادامه راه جبهه مقاومت با وجود شهادت فرماندهان اصلی این جبهه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اساسا در خطبه‌های‌شان در نماز جمعه به شکلی کامل و جامع جواب این موضوع را مطرح کردند. در یک کلام می‌توان گفت که این شهادت‌ها هیچ تاثیری در ادامه راه مقاومت ندارد. حضرت امام (ره) قبل از انقلاب و حتی در بحبوحه جنگ تحمیلی فرمودند: بکشید ما را ما زنده‌تر می‌شویم. مصداق این صحبت را اکنون متوجه می‌شویم. اکنون می‌بینیم که هر چه ترور انجام دادند، جبهه مقاومت جانشین‌های بسیار خوب و مناسبی را جایگزین کردند.

وی افزود: اسماعیل هنیه را شهید کردند و بعد از ترور او یحیی سنوار جایگزین او شد. سید عباس موسوی را ترور کردند و پس از او سید حسن نصرالله جایگزین او شد؛ لذا همیشه و همواره هر چه ترور کرده‌اند، ساختار با مشکل مواجه نشد. ساختار به نوعی است که افرادی بزرگ پرورش پیدا می‌کنند و کادر سازی می‌شود و جایگزین‌ها مشخص می‌شوند. جایگزین‌هایی که البته گاهی اوقات بهتر از قبلی‌ها راه مقاومت را ادامه می‌دهند.

ابوترابی در انتها افزود:‌شاید در کوتاه مدت کاستی‌هایی را مشاهده کنیم، اما در بلند مدت نشان داده شده که با راه مقاومت و حزب الله با صلابت‌تر ادامه پیدا می‌کند و کار به روز‌تر اجرایی می‌شود و خون شهدا نیز جوشش پیدا می‌کند. یعنی اگر شهیدی در این مسیر تقدیم می‌کنیم و فردی دیگر جایگزین او می‌شوند، چون ما اعتقاد داریم شهدا عند ربهم یرزقون بوده و زنده هستند و آن شهید هم کمک آن شخص می‌کند لذا به امروز کار با صلابت‌تر پیش رفته است و این صلابت ادامه نیز خواهد داشت.