شنبه 17 شهریور 1403

ترکیب اصلی اسپانیا و انگلیس: یک تغییر برای سه‌شیرها

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترکیب اصلی اسپانیا و انگلیس: یک تغییر برای سه‌شیرها

ترکیب اصلی تیم‌های ملی اسپانیا و انگلیس برای فینال یورو 2024 اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس دلافوئنته و گرت ساوت‌گیت بیست و دو بازیکن اصلی تیم‌هایشان برای فینال یورو 2024 را اعلام کردند. یازده بازیکن اسپانیایی به کاپیتانی آلوارو موراتا با یازده انگلیسی با رهبری هری کین می‌جنگند تا در نهایت جام در دست‌های موراتا یا کین قرار بگیرد.

در ترکیب اسپانیا به جز بازگشت دو مدافع این تیم، دنی کارواخال و روبین لونورمان که در بازی نیمه‌نهایی محروم بودند تغییر دیگری دیده نمی‌شود و دلافوئنته قوی‌ترین ترکیب خود در این تورنمنت را به میدان فرستاده است.

کارواخال و لونورمان که با پشت سر گذاشتن محرومیت‌شان بازگشته‌اند به همراه لاپورت و کوکوریا در خط دفاع هستند، رودری و روئیز به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده، اولمو، یامال و ویلیامز پشت سر آلوارو موراتا وظایف تهاجمی را به عهده خواهند داشت.

در ترکیب اصلی انگلیس شاهد یک تغییر مهم هستیم. کیه‌ران تریپیه که در هر شش بازی انگلیس در یورو فیکس بود جایش را به لوک شاو داده. این دفاع چپ منچستریونایتد امشب در سمت چپ خط میانی چهار نفره متشکل از شاو، رایس، ماینو و ساکا به میدان می‌رود. خط دفاعی سه‌نفره انگلیس از گوئهی، استونز و واکر تشکیل می‌شود. جود بلینگام و فودن کمی عقب‌تر از هری کین وظایف تهاجمی را بر عهده دارند.

ترکیب اسپانیا: سیمون، کارواخال، لو نورمان، لاپورت، کوکوریا، رودری، روئیز، یامال، اولمو، ویلیامز، موراتا

ترکیب انگلیس: پیکفورد، گوئهی، استونز، واکر، شاو، رایس، ماینو، ساکا، بلینگام، فودن، کین

ترکیب اصلی اسپانیا و انگلیس: یک تغییر برای سه‌شیرها 2
ترکیب اصلی اسپانیا و انگلیس: یک تغییر برای سه‌شیرها 3