یک‌شنبه 6 آبان 1403

ترکیب اصلی بارسا با یک غایب بزرگ

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترکیب اصلی بارسا با یک غایب بزرگ

با اعلام ترکیب اصلی بارسلونا برای دیدار با اوساسونا در نیمه‌نهایی جام حذفی مشخص شد ژوائو فلیکس بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از ساعتی دیگر تلاش برای رسیدن به اولین جام فصل را در شهر ریاض آغاز خواهد کرد. شاگردان ژاوی در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا به مصاف اوساسونا خواهند رفت.

بارسا در صورت پیروزی در فینال به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. ژاوی دقایقی پیش ترکیب اصلی بارسلونا برای بازی امشب را اعلام کرد. بارسلونا امشب با اعتماد به نفس وارد زمین می‌شود چرا که آمار نشان می‌دهد اوساسونا معمولا در بازی با بارسا موفق نیست.

بارسلونا با مصدومان متعددی دست و پنجه نرم می‌کند که از جمله آنها می‌توان به مارک آندره تراشتگن، گاوی، مارکوس آلونسو و اینیگو مارتینز اشاره کرد. پدری که مصدومیت را پشت سر گذاشته و در تمرین دیروز بارسلونا شرکت کرده بود در ترکیب اصلی نیست و احتمالا امشب از نیمه دوم وارد زمین خواهد شد.

مهمترین غایب ترکیب اصلی بارسا بدون شک ژوائو فلیکس است که به تشخیص ژاوی امشب بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد. باید دید آیا ژاوی ستاره پرتغالی را در میانه بازی به میدان خواهد فرستاد؟

ترکیب اصلی بارسلونا: ایناکی پنیا، کنده، آرائوخو، کریستنسن، بالده، سرخی روبرتو، دی‌یونگ، گوندوگان، رافینیا، فران تورس، لواندوفسکی

ترکیب اصلی اوساسونا: هررا، آرسو، داوید گارسیا، کاتنا، خوان کروز، روبن پنیا، ایکار مونوز، آیمار اوروز، آرنائیز، بودیمیر، گومز

ترکیب اصلی بارسا با یک غایب بزرگ 2
ترکیب اصلی بارسا با یک غایب بزرگ 3
ترکیب اصلی بارسا با یک غایب بزرگ 4