سه‌شنبه 12 تیر 1403

ترکیب انگلیس و اسلواکی: ایتالیا سه‌شیرها را ترسانده

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترکیب انگلیس و اسلواکی: ایتالیا سه‌شیرها را ترسانده

ترکیب اصلی تیم‌های ملی انگلیس و اسلواکی برای دیدار امروز دو تیم در یک‌هشتم نهایی یورو اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس که با پنج امتیاز به عنوان صدرنشین گروه C یورو 2024 راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شده از ساعتی دیگر به مصاف اسلواکی می‌رود.

انگلیس با وجود صدرنشینی به دلیل بازی‌های بی‌روح در مرحله گروهی با انتقادهای زیادی مواجه بود و با اینکه پیش از شروع تورنمنت اکثر کارشناسان سه‌شیرها را شانس مهم قهرمانی می‌دانستند در حال حاضر شانس قهرمانی برای تیم گرت ساوت‌گیت کم قلمداد می‌شود.

ساوت‌گیت با وجود انتقادهای شدید بعد از تساوی 0-0 مقابل اسلوونی در بازی سوم مرحله گروهی در بازی امشب تیمش را تنها با یک تغییر در خط میانی به میدان فرستاده و به جای گالاگر، ستاره چلسی، کوبی ماینو، پدیده جوان منچستریونایتد را در کنار دکلان رایس از ابتدا به زمین می‌فرستد.

خط دفاعی مثل بازی قبلی متشکل از گوئهی و استونز در قلب دفاع و کایل واکر و کیه‌ران ترپییر است. دکلان رایس و کوبی ماینو یک خط جلوتر می‌ایستد و فودن، بلینگام و ساکا عقب‌تر از هری کین به عنوان تک‌مهاجم تیم، بازی خواهند کرد.

اسلواکی در مقابل انگلیس با سه مهاجم بازی کرده و استرلچ، شرانز و هاراسلین وظایف تهاجمی خواهند داشت. دودا، لوبوتکا و کوکا خط هافبک سه نفره را تشکیل داده و خط دفاعی به رهبری اشکرینیار کاپیتان شامل هانکو، واورو و پکاریک هم خواهد بود.

ترکیب انگلیس: پیکفورد، واکر، استونز، گوئهی، تریپیر، ماینو، رایس، ساکا، بلینگام، فودن، کین

ترکیب اسلواکی: دوبراوکا، هانکو، اشکرینیار، واورو، پکاریک، دودا، لوبوتکا، کوکا، هاراسلین، استرلچ، شرانز

ترکیب انگلیس و اسلواکی: ایتالیا سه‌شیرها را ترسانده 2
ترکیب انگلیس و اسلواکی: ایتالیا سه‌شیرها را ترسانده 3