شنبه 9 تیر 1403

ترکیب ترکیه و چک: همه نگاه‌ها به آردا گولر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترکیب ترکیه و چک: همه نگاه‌ها به آردا گولر

ترکیب رسمی تیمهای ملی ترکیه و جمهوری چک برای جدال حساس دو تیم در روز آخر گروه F یورو 2024 اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، ترکیه و جمهوری چک از دقایقی دیگر در فولکس‌پارک‌اشتادیون شهر هامبورگ به مصاف هم می‌روند. بازی دو تیمم اهمیت زیادی دارد و چک در صورتی که مقابل ترکیه شکست بخورد یا به تساوی برسد از دور رقابتها حذف خواهد شد.

در صورت پیروزی چک بر ترکیه، جمهوری چک چهار امتیازی شده و جلوتر از ترکیه از این گروه صعود خواهد کرد و تکلیف صعود ترکیه به عنوان تیم سه امتیازی به اما و اگر کشیده خواهد شد.

به همین دلیل بود که وینچنزو مونتلا امروز ترکیب اصلی خود را به میدان فرستاده و از همه ستاره‌های مهمش مثل آردا گولر و کنان ییلدیز که در بازی دوم مقابل پرتغال نیمکت‌نشین بودند از همان ابتدا استفاده کرده است.

مرت گونوک دروازه‌بان ترکیه و مراح دمیرال، آک‌آیدین، مولدور که گل تماشایی‌اش به گرجستان همچنان در یادها باقی مانده و کادی‌اوغلو خط دفاعی ترک‌ها را تشکیل می‌دهند. هاکان چالهان‌اوغلو با بازوبند کاپیتانی در مرکز خط میانی و آردا گولر و کنان ییلدیز در دو سمت او حضور دارند و ییلماز تک‌مهاجم ترکیه خواهد بود.

جمهوری چک در خط حمله با ترکیب دو نفره هلوژک و چیتیل به میدان رفته و باراک کمی عقب‌تر از آها می‌ایستد. سوجک، کوفال، پروود و یوراسک هافبک‌های این تیم هستند و خط دفاعی را هولش، هراناک و کریچی تشکیل می‌دهند.

ترکیب ترکیه و چک: همه نگاه‌ها به آردا گولر 2
ترکیب ترکیه و چک: همه نگاه‌ها به آردا گولر 3