پنج‌شنبه 14 تیر 1403

ترکیب هلند و رومانی: نارنجی‌ها به دنبال اعاده حیثیت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترکیب هلند و رومانی: نارنجی‌ها به دنبال اعاده حیثیت

ترکیب اصلی تیم‌های هلند و رومانی برای حضور در جدال یک‌هشتم نهایی یورو 2024 اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیمهای ملی هلند و رومانی از دقایقی دیگر در ورزشگاه مونیخ به مصاف هم می‌روند تا تکلیف هفتمین تیم راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی یورو روشن شود.

هلند که در مرحله گروهی در حد انتظار ظاهر نشد و پشت سر اتریش و فرانسه به عنوان تیم سوم گروه D صعود کرد باید به مصاف رومانی برود، تیمی که در گروه بلژیک موفق شد جلوتر از آنها به عنوان صدرنشین گروه E صعود کند.

درحالیکه باخت 3-2 مقابل اتریش در بازی آخر مرحله گروهی همچنان هلند را تحت تاثیر قرار داده سرمربی و بازیکنان این تیم مدعی هستند آن باخت را فراموش کرده و برای پیروزی قاطع به مصاف رومانی خواهند رفت.

یکی از تغییرهای امروز رونالد کومان، نیمکت‌نشین کردن مالن و فیکس به میدان فرستادن برخواین است. ژاوی سیمونز که مقابل اتریش بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود هم امروز از آغاز وارد زمین خواهد شد.

رومانی با دراگوس در پیکان خط حمله به میدان می‌رود و چهار هافبک این تیم مان، استانچیو با بازوبند کاپیتانی، مارین و هاجی پشت سر او می‌ایستند. مارین وظیفه حفظ تسلط بر مرکز میدان را بر عهده دارد و موگوس، بورچا، دراگوسین و رایتو در خط دفاعی می‌ایستند.

ترکیب هلند: فربروگن، آکه، فن‌دایک، دی‌فرای، دومفرایس، ریندرز، شوتن، خاکپو، سیمونز، برخواین، دیپای

ترکیب رومانی: نیتا، راتیو، دراگوسین، بورکا، موگوس، مارین، مان، استانچیو، مارین، هاجی، دراگوش

ترکیب هلند و رومانی: نارنجی‌ها به دنبال اعاده حیثیت 2
ترکیب هلند و رومانی: نارنجی‌ها به دنبال اعاده حیثیت 3