جمعه 1 تیر 1403

ترکیه منتظر درخشش ستاره رئال: آردا پدیده است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ترکیه منتظر درخشش ستاره رئال: آردا پدیده است

مربی تیم ملی ترکیه توضیح داد که برنامه کادر فنی این تیم برای استفاده از آردا گولر، ستاره رئال مادرید، در یورو چیست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ترکیه برای شروع مسیر خود در یورو 2024 آماده می‌شود. این روزها در اردوی ملی‌پوشان ترکیه در آلمان یک ستاره بیش از همه مورد توجه قرار دارد: آردا گولر.

گولر از زمانی که تابستان گذشته به رئال مادرید پیوست به یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم ملی کشورش تبدیل شد و کادر فنی این کشور در یورو 2024 حساب ویژه‌ای روی این ستاره جوان باز کرده و امیدوار است او پدیده این تورنمنت باشد.

یورو برای گولر هم فرصتی بی‌نظیر است تا خودش را به عنوان یکی از پدیده‌های اول فوتبال اروپا نشان داده و به کارلو آنچلوتی ثابت کند که توان و استحقاق این را دارد که در رئال مادرید بیشتر به میدان فرستاده شود.

سلجوق شاهین، دستیار سرمربی ترکیه، امروز در مصاحبه‌ای با خبرنگاران درباره گولر گفت:" آردا بازیکنی است که هر تیمی دوست دارد در یورو در اختیار داشته باشد. ولی الان نمی‌توانم به این سوال شما جواب بدهم که آیا آردا مقابل گرجستان فیکس بازی می‌کند یا نه. فقط می‌توانم بگویم همه بازیکنان آماده به میدان رفتن هستند و هیچ مصدومی نداریم".

شاهین در ادامه صحبتهایش گفت:" آردا خیلی بااستعداد است. او یک دوره مصدومیت را پشت سر گذشته ولی به آمادگی کامل رسیده و به خصوص در چند ماه اخیر نشان داده یکی از بهترین‌های اروپا است".

ترکیه منتظر درخشش ستاره رئال: آردا پدیده است 2
ترکیه منتظر درخشش ستاره رئال: آردا پدیده است 3