جمعه 14 اردیبهشت 1403

تزریق احساس امنیت در جامعه با اجرای عدالت و قصاص داعش وطنی توسط دستگاه عدلیه

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تزریق احساس امنیت در جامعه با اجرای عدالت و قصاص داعش وطنی توسط دستگاه عدلیه

ایزدگشب گفت: حال که انقلاب پوشالی و تقلبی‌شان به بار ننشست و مزدوران آدمکش و آشوب‌گرشان به دام ملت افتادند، فریادشان تغییر پیدا کرد و به حمایت از وحوش قاتل مجددا صف‌آرایی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید تاج‌الدین ایزدگشب فعال رسانه‌ای خوزستانی در گفت‌وگو با رهیاب پیرامون هیاهوی رسانه ای غربی ها و حامیان آنها در داخل کشور اظهار داشت: بر همگان روشن شد آنچه که در حوادث اخیر پدیدار شد و قلوب ملت ایران را جریحه دار کرد نسخه مدرنی از داعش وحشیِ وطنی بود که با پشتیبانی شیاطین انسانیت را به مسلخ بردند و انسان های بیگناه و بی دفاع را سلاخی کردند.

سید تاج الدین ایزد گشب افزود: تاریخ، این مقطع از انقلاب اسلامی را از یاد نخواهد برد که در آن جماعتی به ظاهر ایرانی اما مزدور و سرباز حکام ضد ایرانی به بهانه دفاع از زن، صدها زن را عزادار جگر گوشه هایشان کنند و هزاران دختر عفیفه را به وادی بی عفتی اجبار کنند. این فعال رسانه گفت: شیاطین عصر جدید که با همه سحر و جادوهایشان به پیکار انسان های نیک آمدند از هر اندیشه ای برای سرنگونی این نظام مقدس دریغ نکردند و سربازان مزدور خود را به خط کردند تا خون پاکشان را پای درخت انقلاب جاری کنند. وی با اشاره به اینکه رافت اسلامی نباید شامل حال داعش وطنی شود، بیان کرد: آنها در رسانه هایشان مزدوران داخلی را به تسلیح تشویق کردند و ریختن خون مدافعان امنیت را حلال خواندند، آنها نیز داعش گونه با افتخار و غرور شیطانی به جان فرزندان پاک وطن تاختند و فجایعی را به بار آوردند که تاریخ تنها از داعشیان سراغ دارد که حاکمیت جهت اجرای قانون و احترام به مطالبه عمومی در برخورد قاطع با اشرار جنایتکار محال است که از اجرای حکم آنان در راستای تامین امنیت مردم، کوتاهی کند. این کارشناس رسانه گفت: حال که انقلاب پوشالی و تقلبی شان به بار ننشست و مزدوران آدمکش و آشوب گرشان به دام ملت حزب الله افتاد، فریاد شان تغییر یافت و صدای سوگ و عزایشان بلند شد و به حمایت از وحوش قاتل مجددا صف آرایی کردند. مع الوصف آنچه که روشن است و امید بخش، اقتدار دستگاه عدلیه در اجرای عدالت و قصاص جانیان مزدور است تا درسی شود در تاریخ ماندگار. انتهای پیام /