سه‌شنبه 28 فروردین 1403

عصر جدید

عصر جدید

خبرگزاری تسنیم

از سال 1401 شیب تولید کتاب‌های ترجمه نسبت به تالیف رو به افزایش بوده است، به‌طوری که در یکی دو سال اخیر شاهد رشد آثار ترجمه و نگرانی‌هایی در این خصوص هستیم. اما چرا کتاب‌های ترجمه بر تألیف پیشی گرفت؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حمله ایران به رژیم صهیونیستی علاوه‌بر اینکه به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شده باعث واکنش تحلیل‌گران نظامی نیز شده. آغاز عصر جدید، بیرون آمدن از سایه‌ها، گرفتار شدن در جنگ و به هم خوردن توازن قوا در منطقه از جمله مواردی است که این تحلیل‌گران مطرح کرده‌اند. نکته جالب توجه این است این تحلیل‌گران و رسانه‌ها ارتباطی با ایران نداشته‌اند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سطح فعالیت‌های تجاری، نگاهی به آنچه در سال گذشته موجب شکوفایی یا نزول بنگاه شده است، می‌تواند به آینده‌ای بهتر برای بنگاه بینجامد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شقایق فراهانی، ژاله صامتی و سیما تیرانداز که برای اجرای یک نمایش به کانادا سفر کرده اند، ویدیویی از تیپ و ژست متفاوت شان در کانادا منتشر کرده اند. تیپ شقایق فراهانی، ژاله صامتی و سیما تیرانداز در کانادا / ویدئو به گزارش عرشه آنلاین، شقایق فراهانی، ژاله صامتی و سیما تیرانداز که برای اجرای یک نمایش به کانادا سفر کرده اند، ویدیویی از تیپ و ژست متفاوت شان در کانادا منتشر کرده اند.

وب‌گاه گسترش

هیچ زمانی مشابه طرحی که در حال حاضر در شورای نگهبان مورد بحث قرار دارد، نتوانست مشکل اجاره بها را حل کند و حتی در برخی موارد، منجر به افزایش مشکلات برای مستاجران شد؛ زیرا با یک سونامی از موجرانی روبرو شدیم که قصد اجاره مسکن را نداشتند و پیشنهاد آنها تخلیه مکان بود، زیرا نمی‌خواستند به تعیین شده توسط قانون تن به سقف اجاره دهند و در نهایت، مستاجران برای تمدید قراردادهای اجاره خود، با...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسنین‌الحلو گفت: بازدید بعضی از ویدیو‌های برنامه «محفل» به بیش از 20 میلیون رسیده است خصوصا در کشور‌هایی که خودشان قرآنی هستند.

وب‌گاه گسترش

در سال 1402، افزایش تاریخی قیمت‌های اجاره مسکن در شهرها روی داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اجاره‌بهای مسکن در سال1402 با «صعود تاریخی» در شهرها مواجه شد. اجاره‌بهای مسکن در سال1402 با «صعود تاریخی» در شهرها مواجه شد. داده‌های رسمی از نبض اجاره نشان می‌دهد رشد 39.6درصدی اجاره کشوری و 52درصدی اجاره تهران در یک‌سال، «عصر جدیدی در بازار اجاره‌نشین‌ها» رقم زده که مشخصه اصلی آن، «امکان جبران رشد هزینه‌های زندگی موجر از محل اجاره‌داری» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجاره‌بهای مسکن در سال1402 با «صعود تاریخی» در شهرها مواجه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه 13 فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ 13 فروردین ماه است اما گویا دروغ نبود، باید می‌نوشتیم رضا داودنژاد برای همیشه رفت.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد هری کین خیالش از کسب کفش طلای فوتبال اروپا راحت است و تنها به افزایش گل‌هایش فکر می‌کند

وب‌گاه عصر ایران

فناوری‌ها چگونه امنیت را در سراسر مرزهای دنیا بهبود می‌بخشند و کارایی عملیاتی را افزایش می‌دهند؟ ما در این گزارش جامع در مورد برترین فناوری‌های نظامی که از تجزیه و تحلیل داده‌های بیش از هزار شرکت به دست آمده است، صحبت می‌کنیم که شامل تجهیزات مجهز به هوش مصنوعی، سیستم‌های مستقل، شبکه 5G و موارد دیگر می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد سال 1403 از نظر ورزشی سال بسیار خاص و جذابی باشد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه گسترش

با وجود توسعه حمل و نقل در ابعاد گسترده هوایی، دریایی و ریلی، همچنان مردم علاقه بسیاری به سفرهای جاده‌ای و سیر و سیاحت در وجب به وجب خاک شهر، کشور و یا دنیا دارند و تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید با پیمایش بیشتر در کنار صرفه جویی و بهبود کارایی، فصل جدیدی از سفرهای آینده را به روی مصرف کنندگان گشوده است.