جمعه 10 فروردین 1403

تساوی ایران و قهرمان آفریقا در مصافی دوستانه / آزمون کام سنگالی ها را تلخ کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تساوی ایران و قهرمان آفریقا در مصافی دوستانه / آزمون کام سنگالی ها را تلخ کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سنگال امروز از ساعت 18 در اتریش برابر یکدیگر به میدان رفتند، این بازی برای تیم ملی ایران نسبت به بازی برابر اروگوئه با 7 تغییر آغاز شد وبازیکنانی، چون بیرانوند، آزمون، جهانبخش و قدوس از روی نیمکت کار را آغاز کردند، تیم سنگال، اما با همان ترکیب اصلی خود و ستارگانی، چون مانه و کولیبالی به میدان آمد. نیمه نخست این مسابقه بیشتر...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سنگال امروز از ساعت 18 در اتریش برابر یکدیگر به میدان رفتند، این بازی برای تیم ملی ایران نسبت به بازی برابر اروگوئه با 7 تغییر آغاز شد وبازیکنانی، چون بیرانوند، آزمون، جهانبخش و قدوس از روی نیمکت کار را آغاز کردند، تیم سنگال، اما با همان ترکیب اصلی خود و ستارگانی، چون مانه و کولیبالی به میدان آمد.

نیمه نخست این مسابقه بیشتر به سود تیم سنگال قهرمان آفریقا دنبال شد و آن‌ها بار‌ها توانستند به دروازه ایران برسند، اما دفاع خود و البته واکنش‌های دیدنی سید حسین حسینی مانع باز شدن دروازه تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

در نیمه دوم، اما شرایط متفاوت بود و تعویض‌های کارلوس کی روش سیستم بازی را به کلی تغییر داد، سنگال اگر چه در همان ابتدای نیمه دوم روی یک اشتباه از دفاع ایران و گل به خودی پورعلی گنجی پیش افتاد، اما در ادامه و با به زمین آمدن سردار آزمون بلافاصله کار به تساوی کشیده شد. در ادامه بازی پایاپای دنبال شد تا در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

تیم ملی کشورمان پیش‌تر و در دیگر بازی دوستانه خود توانسته بود اروگوئه را شکست دهد، دیدار برابر اروگوئه و سنگال به نوعی آخرین محک جدی پیش از جام جهانی 2022 قطر بود.

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه به تهران باز می‌گردد.

انتهای پیام /