پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

تساوی برابر تیمی که هشتاد دقیقه، ده نفره بود / السد با دستیار گواردیولا همچنان برنده نمی‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تساوی برابر تیمی که هشتاد دقیقه، ده نفره بود / السد با دستیار گواردیولا همچنان برنده نمی‌شود

هفته دوم از فصل جدید رقابت های لیگ ستارگان قطر نیز برای السد خوش یمن نبود.

به گزارش "ورزش سه"، السد مدافع عنوان قهرمانی بدون بازیکنان ملی پوش و قطری خود همچنان روی نوار ناکامی قدم برمیدارد و این تیم در هفته دوم از فصل جدید رقابت های لیگ ستارگان، مقابل ام الصلال با تساوی یک - یک متوقف شد.

در این دیدار که در ورزشگاه خلیفه الدوری برگزار شد، ام الصلال خیلی زود 10 نفره شد. در دقیقه 17 یک ارسال پشت مدافعین به دست عبدالله خفیفی برخورد کرد و داور مسابقه پس از بازبینی صحنه به وسیله VAR، تشخیص داد که مدافع ام الصلال مانع از یک موقعیت مسلم گلزنی شده و خفیفی را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد.

با وجود یک یا کمتر، اما این ام الصلال بود که در وقت های تلف شده نیمه اول به گل نخست بازی رسید. روی حرکت دیدنی جاناتان کودجیا از سمت راست و ارسال این بازیکن به روی دروازه، ژوائو تیشیرا بازیکن پرتغالی ام الصلال با یک ضربه سر دروازه السد را باز کرد.

در نیمه دوم تلاش های السد برای بازگشت به بازی نتیجه بخش بود و بغداد بونجاح مهاجم الجزایری و تمام نشدنی این تیم با یک شوت محکم و سر ضرب از پشت محوطه جریمه، توپ را به تور دروازه ام الصلال چسباند تا نتیجه بازی یک - یک مساوی شود.

در ادامه تلاش های مدافع عنوان قهرمانی برای رسیدن به گل برتری بی نتیجه بود و ام الصلال که با احتساب وقت های تلف شده هر دو نیمه بیش از 80 دقیقه را ده نفره بازی کرد، به یک تساوی ارزشمند دست یافت.

این دومین ناکامی خوانما لیلو سرمربی جدید السد و دستیار سابق پپ گواردیولاست. تیم او در هفته نخست نیز با نتیجه دور از انتظار 4 بر 3 مقابل المرخیه تیم تازه صعود کرده به لیگ ستارگان شکست خورد تا مدافع عنوان قهرمانی پس از 697 روز در لیگ قطر طعم تلخ شکست را تجربه کرده باشد.

تساوی برابر تیمی که هشتاد دقیقه، ده نفره بود / السد با دستیار گواردیولا همچنان برنده نمی‌شود 2
تساوی برابر تیمی که هشتاد دقیقه، ده نفره بود / السد با دستیار گواردیولا همچنان برنده نمی‌شود 3